بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بی کینه زیباتره !

نمیدونید چه لذتی میبرم از اینکه حس خوبی به کسی که از من خوشش نمیاد داشته باشم و بهش بگم کاش میتونستم بغلت کنم !

بدون کینه میشه بسیار زیباتر زندگی کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
نگارین پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 16:56

به نظر من بغل خیلی هم خوب کار میکنه. اکسی توسین رو ترشح میکنه و موجب رفع تلخی میشه و توسعه مودت

ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه هاتون (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 12:25

زمانی هیچی نمیتونه ناراحتم کنه که هیچی نداشته باشم خب راست میگی هرکسی یه جوریه

ممنون از نظرتون

.. چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 10:37

!!!!!!!

؟؟؟؟

نرگس چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 10:03 http://narges1370m.blogfa.com/

بغل؟ حیف بغلم . اگه یکی رودرروبهم بگه ازت خوشم نمیاد نیشخندمیزنم بهش میگم به درک ازکنارش ردمیشم

کمتر از اینم از نرگس انتظار نداشتیم ! (لبخند)

آزیتا چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 08:14

از کسی خوشتون بیاد اونوقت چی کار می کنین؟

اگه همین حالته باز که...

اونو یخورده سفت تر بغل میکنم ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 01:04

چجوری اینجوری هستی اخه

وقتی هیچ حرفی نتونست ناراحتتون کنه ، متوجه میشید !

Sra سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 13:09

سخته که. من ترجیح میدم اگه دستم برسه، که نمیرسه:)) حسابشو برسم، حالا بعدش به بغل فکر میکنم

لبخند

بارون سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 12:47

با خط آخر خیلی موافقم ولی فکر نکنم دلم بخواد بغلش کنم، نبود کینه و آرزوی خوب رو ترجیح میدم..
تذکر خوبی بود، کینه قلب آدمو سیاه می‌کنه وآسیبش فقط به خودمون میرسه، زندگی خیلی کوتاه تر از این حرفاست..

سپاس از نظر خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد