بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دوستِ شیرین !

از دوستم میپرسم بالاخره پنجشنبه میای یا نه ؟

میگه حتما شاید بیام !!!

کسی دوستِ شیرین لازم نداره؟ یکی دو تا اضافه دارم ! (لبخند)

نظرات 4 + ارسال نظر
مگی پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 22:35

منم حس می‌کنم یه جاهایی دوست شیرینی هستم متاسفانه

یه حقیقت را از آقایون بگم ، دوستای مردشون نه ولی از کمی شیرین بودن همسرشون خیلی لذت میبرن ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 18:35

سلام به شما وپنج شنبه عزیز بهاریمون
خیلی وقته از پنج شنبه ننوشتید. دلم تنگ شده بود وامروز که خیلی زیبا بود دلم نیومد ننویسم. ممنون پنج شنبه جان که باعث شدی این پیام را بفرستم.

سلام به هم پنجشنبه ای گرامی
ما بگیم یا نگیم این روز برامون عزیزه ، ولی واقعا فرصت نمیکنم مثل سابق ، لی لی گرامی ، وفاداری شما را تحسین میکنم ، میدونم پنجشنبه عزیزمون هم از داشتن همراهان به این خوبی خیلی خوشحاله .
سپاس و عرض ادب و احترام به همنشین 5 شنبه ای خوبمون

توسن پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 12:29

همون نیس که پروفایلشو خر گذاشتی ؟
عععه پنج شنبت مبارک بهرادییی

اون عکس دسته جمعی بود ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 14:00

شیرین ها را قدر بدانید کمیابن..

و مفرح جان ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد