بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اشتباهات شیرین !

دیدگاه شخصی : آقایان از خانمی که خیلی دقیق و منظم و زیادی بدون اشکال باشه آنچنان خوششون نمیاد !

توصیه میکنم خانمها گاهی اشتباهات کوچیک بکنند ، برای مرد زندگی و همسرشون شیرین و دوست داشتنی میشند ! (لبخند)

نظرات 8 + ارسال نظر
گل مرداب جمعه 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:25

مگه پیدا میشه کسی که بدون اشکال باشه؟

قطعا نه ، میتونه نسبی کمتر و بیشتر باشه.

توسن پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 23:57

من داشتم فیلما و اهنگایه قبلیتو باز گوش میکردم رسیدم به این ....
«آخه کی وقتی میخواد آموزش کامپیوتر بده کنارش یه نصیحت هم میکنه ؟؟؟ کی بجای این مینویسه (لبخند) ؟؟؟»
دوباره دلم برات تنگ شد

سپاس از شما

توسن سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 23:08

بهراد بهراد بیاا با هم خونه مادر بزرگه ببینییممم بیاابیااا


اخه چرا شما مردا اینقد دوس دارین بگین نههه خب یبار بچه خوبی باشین بگین اره دیگه

؟! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:04

هشتک جماعت مارمولک مردان

مارموذی برای کیا میشه پس؟؟؟ (لبخند)

توسن سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:45

من گفتم بهش بیا بریم یه جایی که بدون قضاوت باشه خیلی از مردما دلشون سیاهه دل ما اینجوری نیست بعد اون گفت که خودت داری الان قضاوت میکنی ... منم اشتباهمو پذیرفتم گفتم خودمو با ندیدنت تنبیه میکنم حالا زمانشم خودت مشخص کن که سخت تر بشه دیگه فکر نمیکردم اینقد طول بکشه حالا لج کرده نمیذاره بیام چیکار باید کرده ...بهرااااد از سرت باز نکن بگووو بگووو بگوووچیکار کنم راه نمیاد بدقلقه

واقعا نظری ندارم ، اگر هم نظری بدم به نفع اوشون خواهد بود ! (لبخند)

بارون سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:21

وا! حرفی از اشکال نزدم، گفتم خوبه..
اصلا شیرین عسل بشه..

لبخند

بارون سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:44

خوبه، یکی شیرین میشه تا اون یکی شنگول بشه..

چه اشکالی داره؟ حس خوبی میده به مردش !

توسن سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:19

اگه یه اشتباهی کردیم و خودمون به عنوان تنبیه گفتیم یه هجران میکشیم و تو زمانشو مشخص کن و اون کوتاه بیا نباشه و نذاره بیایم و لج کرده باشه تکلیف چیه

اینه که سوالتون را واضح تر بپرسید ، مترجم امروز مرخصیه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد