بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

افتخاری نداره !

آخه افتخار داره؟ دختر به این گندگی به خواستگارت میگی من آشپزی و خونه داری بلد نیستم و مامانم اینا همه کارا رو میکنن !

خب خواستگار وحشت میکنه ، فرار میکنه ، پیش خودش میگه حتما مامانش را هم میخواد با خودش به خونه بخت بیاره ! (لبخندِ ترس)

نظرات 5 + ارسال نظر
مگی یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:04

فقط اون ته جریان آرزوم بود دیگه، بقیه‌ش دلیل بود برای بلد نبودن آشپزی

لبخند

مگی سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:44

منم بلد نیستم ولی تو خونه خودم حتما تمرین می‌کنم و یاد‌ هم میگیرم
همه شرایط آشپزی تو خونه مادر و پدرشون رو ندارن، برای مثال من اصلا مایل نیستم برای ۴ نفر جز خودم تو خونه غذا درست کنم که عادت به غذاهای مامانم دارن
وظیفه‌ی خودمم نمیدونم در آینده تو خونه‌م آشپزی کنم هر روز (کاری که مامانم میکنه، همیشه ناهار و شام گرم داریم)
وقتی ساعت کاریم طولانی‌تر از همسرم باشه، باید کارهای خونه تقسیم شه و آشپزی هم یکی از کاراست، اگر موافق باشه با هم آشپزی می‌کنیم و لذت میبریم، ترس نداره که…

میبینم که داری آرزوهاتو میگی ، آدما همیشه به آرزوهاشون نمیرسن !
ولی امیدوارم شما برسید ! (لبخند)

ویژژ دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:50

جون من نگو هر هر هر من میمیرم از خنده بیا لپ درد گرفتم

لبخند

گل مرداب دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:38 http://gole-mordab.blogfa.com

خب بعضیا اینجوری میگن که دوروز دیگه که ازدواج کردن و اگه غذاشون خوب نشد، بگن که من از اول گفته بودم آشپزی بلد نیستم

حرف من اینه قبل ازدواج برن این مهارت را یاد بگیرن ، مادرهایی هم که برای دخترشون همه کار میکنند و نمیذارن او خودش تجربه کنه ، از دید من لطفی بهش نمیکنن
سپاس از نظرتون

بارون یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:53

طفلک مامانم اینا، در این زمونه که مد شده یکی میره دو تا سه تا برمی‌گردن تازه با کلی زحمت.. وحشت نداره که..

هرهرهر ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد