بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناراضی نباشید !

استخدام شغلی شدید که با تخصص شما متفاوته؟

 اشکالی نداره ، بعنوان یه تجربه عمومی بهش نگاه کنید! شاید تا 50 درصد هر تجارتی مسائلی مثل فروش ، بازاریابی ، برخورد با مشتری ، نظم و دقت و ... یکسانه ، میتونید با این موارد آشنا بشید تا کار مورد نظر و نزدیک به تخصص خودتون را پیدا کنید.

ناراضی نباشید !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 21:26

بذار استخدام بشیم من قول میدم بجای همه بهش به دید تجربه عمومی نگاه کنم

امیدوارم زودتر استخدام بشی و یه شوشوی خوب هم شما را پیدا کنه

بارون یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 14:52

دلگرم کننده بود..
اصلا قانع نباشیم چه کنیم؟
گزینه های دلخواه هم که فراااااووون..

همینو بگو ! (لبخند)

Sara یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 13:49 http://15azar59.blogsky.com

بهر حال باید پول دراورد حالا راضی یا ناراضی تو این دوره زمونه تفاوتی نداره
مثلا خود من همیشه دلم میخواست رییس جمهور امریکا بشم یا ملکه انگلیس ولی خب یه بیولوژیست بینوا شدم

اصولا کار کردن در هر زمینه ای باعث کسب تجربه میشه و از بیکاری بهتره
***
از صمیم قلب میگم ، شخص من به شما بیشتر از اون دو نفری که گفتید احترام میذارم (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد