بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به آقایان میگویم !

حتی اگر دختری که باهاش در رابطه عاطفی هستی ، اصرار هم کرد ، به هر بهانه ای اجازه ندید که صورتحساب رستوران را او پرداخت کنه ! خانمها حتی اگر هم به زبون گاهی میگن اینکارو میخوان بکنن ته دلشون دوست دارن که مردشون اینکارو بکنه ، بخاطر پولش نیست ، یه مسئله احساسیه !

نظرات 3 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 00:27

درود مرد باید تکیه گاه و حامی باشه و از لحاظ مالی خانواده رو ساپرت کنه نه اینکه خودش آویزون باشه

سلام ،من هم با آویزون بودن آقایون مخالفم ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

مگی سه‌شنبه 3 خرداد 1401 ساعت 01:45

بابا نباید همه رو با یه چوب زد که، من اگر همیشه طرف مقابلم حساب کنه رسما احساس بدی پیدا می‌کنم و فکر می‌کنم خودم خیلی بی‌لیاقتم که یکی دیگه داره پول غذامو میده همیشه

ضمن احترام به نظرتون ، احتمالا احساس خاصی بهش نداری !
به اون شخص برسی که حس کنی مرد زندگیته ، متوجه میشی من چی میگم !
ممنون از همراهیتون

بارون دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 14:46

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد