بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نمیپسندم !

حتی واسه یه آشنایی موقت و کوتاه مدت هم ژل و بوتاکس زده ، عمل کرده و مصنوعی را نمیپسندم !

نظرات 3 + ارسال نظر
.. شنبه 11 تیر 1401 ساعت 07:18

درحال نوشتن مشقای دوران دکتری هستم

امیدوارم موفق باشید ، ولی مشق مشقه! (لبخند)

.. چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 08:04

فکر می کنم تبلیغات انتهای پست که برای هر کس میاد بر حسب جستجوهای اینترنتی خودش باشه الان برای من بیشتر تبلیغات دوره های آموزشی درسی میاره

نمیدونم بر چه مبنایی انتخاب میشه .
مشقاتو نوشتی؟! (لبخند)

مسافر دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 17:16

چه تناقضی بین این پست و تبلیغات انتهای پست..

ولی در کل فکر می کردم اکثر آقایون پلنگ پسند باشن

اصلا !
حداقل من یا آقایونی که میشناسم ، اینطور نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد