بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تبعیض زشت !

از هر مادر و پدری میپرسید که بین فرزندانتون تبعیض قائل میشید ؟میگن نه !

ولی این رفتار زشت هنوز هست و از دیدِ من بدترین نوع تبعیضِ عاطفی که وجود داره ، تبعیض جنسیتیه بین دختر و پسرِ !

اگر روزی حس کردید دارید اینکارو میکنید، حتما از مشاور کمک بگیرید.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 12 شهریور 1401 ساعت 15:23 http://www.khanomef.blogsky.com

میگن نه
بعد میرن دو برابر ارث بیشتر به پسر میدن

بحث من مسائل مادی نبود ، محبتی بود که مساوی تقسیم نمیشه ، حتی منی که مرد هستم هم از این مسئله بیزارم.

.. چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 10:14

دوران مجردی خانواده من تبعیض قائل نمیشدن ولی چون دختر روحیه حساس تر و لطیف تری داره کل خانواده بیشتر هوامو داشتن و وقتی همه چی مساوی بینمون تقسیم میشد حتی داداشم بهترین خوردنیا و یا بهترین هر چیزی رو واسه من میداد تا خودش استفاده کنه یا مثلا از بس من تو خانواده خواسته هام بیشتر بود و علنا میگفتم کادو تولد میخوام یادتون نره و ... مجبور بودن بگیرن وای چقدر داداشم مظلوم بود و هست و چقدر مهربونه همه چی رو واسه من میخواست الانم باز وقتی از سر کار بر میگیردم گاهی با کلی خوراکی میاد دنبالم و واسه بچم کلی وسایل میگیره هر روز میگم یه روز جبران میکنم واسش ولی هر روز دِینم نسبت بهش بیشتر میشه

خواندن این مطالب خوشحالم میکنه ، امیدوارم این فرهنگ خوب فراگیر بشه.
ممنون از نظر خوبتون

توسن یکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت 11:59

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد