بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چی درسته؟!

با بعضیا که مشورت میکنی همش میگن کارت اشتباه بوده ، فلان حرفو نباید میزدی ، چرا اینطور کردی ؟ کلا کارِت غلط بود و ...
نمیگن چی درسته !

نظرات 2 + ارسال نظر
.. یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 11:52

اونایی که فقط میگن کارت اشتباهه معمولا جزو اعتماد به نفس کاذبایی هستن که دلشون میخواد اعتماد به نفس آدمو لگد مال کنن و دستور بدن و بگن فقط مابلدیم. اصلا اونجوری نیست اتفاقا آدمای این تیپی دور بر من هستن که با اصرار اطلاعات غلطشونو دوست دارن ما تایید و اجرا کنیم من هیچ وقت زیر بار نمیرم یا اینکه دوست دارن سلیقه شخصیشون توسط همه اعمال بشه در حالی که هر کس با روش خودش میتونه پیش بره منم اجباری برای این که دیگران نظر من رو اجرا کنن ندارم...

ممنون از نظرتون

توسن شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 23:40

اینکه وقتی دلم تنگ میشه نمیاد بغل من از این واضح تر

کلا همه راه ها به بغل ختم میشه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد