بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اولین ها !

هیچوقت کسی رو که اولین هات را باهاش تجربه کردی ، فرآموش نخواهی کرد !

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 19:17

اینطوری که تو خوشحالی کردی گفتم تولد خوته
اییییشششششش اصلا به من چه تولد کیه

لبخند
ضمنا تو نه شما !

توسن یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 10:57

ممنون ، لطف کردید ، ****بادکنک ، کیک ، کف **** تولد یه پنجشنبه ایه دیگه !


.
هیییییییینننننننن بهرااااددددددتولدت موباررررررکککککک دست و جیغ و هورای بلند
وای من تازه دیدمش
امیدوارم همیشه دلت خوش باشه و سلامت و تندرست باشی

تولد من نیست که !
تولد یه پنجشنبه ایه جدیده که به جمع ما پیوسته !
چیزایی که مینویسی را که نمیخونی ، اقلا چیزایی که من مینویسم رو بخوان ! (لبخند)

من پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 ساعت 22:31 http://me2020.blogsky.com

امروز پنج شنبه هست،یاد شما افتادم
پنج شنبتون بخیر،منم به جمع پنج شنبه دوستا پیوستم

ممنون ، لطف کردید ، ****بادکنک ، کیک ، کف **** تولد یه پنجشنبه ایه دیگه !

بارون چهارشنبه 2 شهریور 1401 ساعت 00:45

بله یجورایی مثل اسارت در قفس خرس گریزلی می مونه، نه راه پس داره نه راه پیش..
امیدوارم حداقل خرسه کمی مهربون باشه..

خرس مهربون تو کارتونهاست ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد