بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نقطه ضعف اقایان !

نقطه ضعف آقایون مهربونیه !

خوشبختانه دیگه دختر مهربونی وجود نداره که بخواد از این نقطه ضعف استفاده کنه !

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 23:12

ازکجاانقدمطمعنی باقاطعیت میگی مهربون دیگه نیست. نقطه ضعف. والا من برعکسشم دیدم زیادم شده جدیدا. به قول دوستمون نامهربونا کلاهمه چی باقاطعیت نمیشه گفت همه چی عوض شده ادمااون ادماقدیم نیستن پسردختراالانم کمترپیدامیشه این چیزا.حوصله ندارم ادرسم بنویسم ببخشید اصااین به اون در قبلا وب دختربد نرگس {خودم} می اومدی ادرس نمیزاشتی... به قول توسن تو نه شما

ضمن احترام به نظر شما ، من نظرات و تجربه های شخصی را مینویسم ، لطفا پروفایل را بخوانید.
سپاس از نظرتون

توسن چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 20:24

بهراد بهراد دیگه اونا که مهربونن که دیگه دست خودشون نیس

لبخند

بارون چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 14:26

بازم حق با شماست..

سپاس از نظرتون

بارون چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 12:48


مهربون ها از نقطه ضعف استفاده نمیکنن..

در هر صورت چیزی ازشون باقی نمونده ، چه بکنن چه نه !

لیمو چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 11:05

فکر نمیکنم چون بارها به چشم دیدم که در نهایت نامهربانها عزیزتر بودن.
بنظرم این فقط یه حرف مثل همونه که همه آدمهای طبیعی و ساده رو بیشتر دوست دارن اما در عمل خلاف ماجراست.

من نظرمو گفتم و شما هم همینطور .
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد