بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یکبار !

یکبار میگی و یکبار زجرشو میکشی ، ولی وقتی موضوعی را پنهان میکنی در حال زجرِ مداوم هستی !

نظرات 2 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 15:57

زجر همیشه تلخ نیست، تو اوج شادی هم که باشی و بخای شادی رو بغل کنی غم مثل یه لایه نازک خودشو میندازه وسط،،، بهتره بپذیریمش مث من ک پذیرفتمش گفتم سلام زندگی این منم اینم غممه، غم این تو اینم زندگی، بعد ولی دلم میخاد غم و شادی رو به هم سرگرم کنم خودم لم بدم رو کاناپه و یکم نگاشون کنم کنار هم دوتاشون قشنگن

سپاس از نظر جدید و جالبتون

توسن شنبه 12 شهریور 1401 ساعت 20:18

راسش به این سیدم رنجی که ادم از پنهان کردن اسرار درونش میگیره خیلی کمتر از رنجیه که بعد از گفتن به حتی هم خونی پیدا میکنی

زجرِ مداوم اثراتش در دراز مدت مشخص میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد