بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

20 سالگی !

ای کاش در ۲۰ سالگی وقتی کسی از تجربه برام میگفت ، حداقل به حرفاش فکر میکردم و تو دلم بهش نمیخندیدم و نمیگفتم خودم بهتر میدونم !
نظرات 2 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 16:57

من 20 سالمه و وقتی کسی از تجربه‌هاش برام می‌گه با خودم می‌گم «نکنه فراموش کنم اینارو و موقعیتش که پیش اومد باز کار خودمو بکنم» =)

کار خوبی میکنی ، وقتی کسی از تجربه میگه ، داره قسمتی از عمرشو رایگان بهت هدیه میده !

توسن سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 16:46 http://rah4ii.blogfa.com/

بهراد خیلی از ادما اینجوری هستن فک میکنن عالم دهرن،بخاطر همینم خیلیاشون براشون مشکل پیش میاد اما خب تجربه که فروشی نیس،
ولی خب شاید یکی از دلایلشم همین شکاف نسلی بزرگی باشه که میگن اصلا ما همو نمیفهمیم،شکافی که بین نسلاست مثلا یه نسل جدید به دوسش میگه طرف خیلی ورق بود و شاید مادر و پدر همین ادم منظورشو نفهمن... و خب اون فک کنه وای اونا چقد عقب افتاده ان و به بقیه تجربه هاشونم گوش نده
هرچند ک بیس سالمه اما من که به خودم نمیگیرم

ممنون از نظر خوبت ولی باز با همه این احوال زمان که بگذره متوجه میشی همون پدر و مادری که متوجه نمیشدن شما را حرفای خوبی بهتون زده بودم.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد