بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به آقایان میگویم :

20 سالش که نیست ، همش هم داره میپرسه خونه داری؟ ماشین؟ کارت چیه؟ از خانوادت میپرسه و ...

سوالاش مربوط به این میشه که دنبال دوست پسر و رفاقت و این حرفا نیست، زندگی میخواد !

 از مردانگی بدوره باهاش صادق نباشی ، حداقل بهش بگو آخرش قراره باهات به کجا برسه ؟!

نظرات 10 + ارسال نظر
O0o دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 20:41

الان شما اینجوری میگی من هی بیام بگم نه خیرم ارسال شده؟

واقعا نمیدونم و فقط میتونم از لطفی که کردین و پیام گذاشتین تشکر کنم

O0o چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 21:12

خواهش میشود آخه با اسمای مختلف کامنت گذاشته بودم

حتما ارسال نشده ، حال نت خوب نیست چند وقته !

O0o دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 17:22

من چند تا کامنت گذاشته بودم برا چی همه رو تایید نکردی فقط همین یدونه رو تایید کردی؟

معذرت میخوام ، شاید پیامهای قبلیتون ارسال نشده

توسن پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 22:57

بهراد نریااااا

-_- پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 20:37

ایندفعه تایم غیبتتون طولانی شدااا :))
ان شاءالله سلامت باشین سرتون گرم خوشی باشه
فک کنم یه تعداد از آرشیو رو حذف کردین چون تا جایی ک یادمه قبل از ۹۸ مینوشتین...نمیدونم شایدم من اشتباه کردم

علیرضا دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 14:29 https://malikhulia.blogsky.com/

گر شراب خوری جُرعه‌ای فِشان بر خاک

از آن گناه که نَفعی رسد به غیر چه باک؟

برو به هر چه تو داری بخور، دریغ مخور

که بی‌دریغ زَنَد روزگار تیغِ هَلاک
حافظ

توسن یکشنبه 8 آبان 1401 ساعت 17:27

بهراد کجایی خبری ازت نیستاااا

.. یکشنبه 8 آبان 1401 ساعت 12:46

بلاگر بیا یه چیزی مخالف نظر من بنویس بیام انتقاد کنم حوصلم سر رفت اصلا تایید کردن نمیچسبه

توسن چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 13:26

اخر همش یکیه

خورشید سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 13:54

قبلنا اینجا چقدر فعاااال تر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد