بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یادِ تو ...

ساعتی نیست که به یادت نباشم ، چون هر ساعت بهم زنگ میزنی !
نظرات 4 + ارسال نظر
بارون شنبه 17 دی 1401 ساعت 12:59

نمی‌دونم چرا یاد در و پنجره و اینا افتادم..

اگه قدیم بود میگفتم هر ساعت براش یه کبوتر نامه بر میفرستادی ، از پنجره ! (لبخند)

.. شنبه 17 دی 1401 ساعت 10:50

اصلا این مدل آدما رو درک نمیکنم چطور میتونن این همه تماس تلفنی پیامکی و ... داشته باشن من و همسرم اصلا از اون آدما نیستیم و از اول هم نبودیم و آدمای این تیپی واقعا چه حرفایی واسه گفتن دارن دم به دقیقه!!!! روزی یه بار کفایت میکنه دیگه مگه کار و زندگی ندارن آخه!!!!!

ممنون از نظر خوبتون

ب تو چ من کی ام ع فضول جمعه 16 دی 1401 ساعت 00:12

بهرااادددددد کی میخای این تحریمتو تموم کنی دلم پوسید خو
چی میشه مگه ی بار دیگ صداتو بشنویم ک داری برامون شعر میخونی
خب من همیشه تو تنهاییم ی سری ب شعرای تو میزنم همشونو گوش میکنم
دلم تنگ شده برای شادی کردنای الکیتم
خول بازیای دوس داشتنیت ک مثلت نیست
بهراد همش میگفتی سرم شلوغه شلوغه چی بود ک خلوت نشد چی شد ک چند ساله دیگه اینجوری تغییر کردی هووممم بی شوخیای تو صفا نداره ،از بس نیستی انگار خاک مرده پاشیدن خو دلم برات تنگ شوده

هر چی فکر کردم که شما چه کسی میتونی باشی ، عقلم به جایی نرسید ! (لبخند)
آپلود کردن فایل سخت شده و واقعا هم شلوغم و کار زیاده ، شاید یه روزی باز اینکارو بکنم و شاید هم نه !
ممنون از اظهار محبت شما با اینکه 2 بار در نظرتون از "تو" استفاده کردی ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 18:42

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد