بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

احتیاط برای اسفند ماه !

مواظب خستگی و فشار خونه تکونی باشید ، خیلی وقتا عامل اختلاف خانوادگی در اسفند ماه میشه !

نظرات 7 + ارسال نظر
من توسن نیستم دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 16:11

یه لحظه شک کردم نکنه توسن باشی ! (لبخند)
.
نح نحححح ایشتیباه نکن من توسن نیستم هستم

لبخند

من توسن نیستم شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 22:41

مگه بلاگر دل هم داره؟ (لبخند)
.
معلومه ک داره ی دل مهربون خیلی بزرگ بزرگ اندازه تموم ادمایه دونیاااااااا تازشم

یه لحظه شک کردم نکنه توسن باشی ! (لبخند)

توسن شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 00:57

تو ان شوما صلنشم پسر خوبی نیستی بهت ی صفر کله گنده میدم

شما لطف داری ! (لبخند)

من توسن نیستم جمعه 26 اسفند 1401 ساعت 10:08

چجوری دلت میاد قلب نحیف توسن رو بشکنی ...

مگه بلاگر دل هم داره؟ (لبخند)

توسن دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 11:37

من که داشتم با گل هات صحبت میکردم باهام دردو دل میکردن میگفتن تو رو خوداااا ب بهراد بگو برا عید ماهی گلییی بخره
میشه دلشونو نشکنی
یه دونه کوشولویه کوشولوشو براشون بخری تفلکیاااا

نو !

توسن دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 11:33

واقعاااان اره

ع ع ع ععععع دوباره مچمو گرفت

لبخند

توسن یکشنبه 21 اسفند 1401 ساعت 15:21

بهراااادددد؟!
چرا من از مردای کنترل گر بدم میاد اما از تو خوشم میاد ؟

اصولا خانمها از قدرت خوششون میاد ولی از قدرتی که در تامین خواسته های زن موفق باشه ، نه اینکه یه مرد توان مادی و معنویِ کنترلِ زندگی رو نداشته باشه و صرفا بخواد امر و نهی و دستوربده .
ضمنا تو نه شما !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد