بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خیلی سخته !

بالاخره میتونی یکی رو پیدا کنی که واقعا دوسش داشته باشی ولی پیدا کردنِ آدمی که اونم واقعا دوست داشته باشه و به احساسش  اعتماد کنی خیلی سخته ...خیلی !

نظرات 6 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 00:27

ربطشو به بدجنسی متوجه نشدم
..
.

باور کن خودمم متوجه نمیشم

جوابتون نشون داد که خودِ توسنِ اصلی هستید و من نگران بودم که اونی باشید که میخواید خودتون رو توسن جا بزنید ! (لبخند)

توسن یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 15:52

هیییییییینننننن چقد مردوم بدژنس شودن بلاگر

ربطشو به بدجنسی متوجه نشدم

توسن پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 14:59

لهنت بهت لهنتی ژذاب

یه نفر که میخواست وانمود کنه شمایی یه نظرِ فرستاده بود، فکر کرده میتونه سر بلاگر رو گول بماله ، تاییدش نکردم ، حواسم هست ! (لبخند)

نرگس دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 18:50 http://narges1370m.blogfa.com/

از کارمعندم سخت تره. قله اورست حتی فتح کردنش دربرابراین اسون

سپاس از همراهیتون

توسن دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 16:15

بهراد بهراااادددد

با اینکه سفرت ماهی گلی نداره اما من از اونجایی ک بچه خوبی هستم دوتا ماهی گلی گرفتم یکیشم برای تو اما پیش منه اصلن نگرانش نباش میبرم بعدا میذارمش تو یه حوض ک تنها نباشه
راستی راستی تفلد عید شوما موبارک
بیلاگر دوست داریم زیااااددددد
نح نح دیونه نگو بیلاگر لو میری پاکش کن پاکش کن

خیلی لطف میکنی ، بابت این کار خیلی خوبت میخوام 1 میلیون تومن بهت عیدی بدم ، ولی پیش من و تو حسابم میمونه ، اصلا هم نگران نباش ، پیشِ بقیه پولها جاش امنه ! (لبخند)

بارون یکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت 23:19

مگه آسونم داریم در این دنیا؟

حرف زدنِ بی تعهد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد