بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پاکی؟

هر وقت تونستید گوشیتون رو با پسوردش در اختیارِ پدرِ محترم قرار بدید ، ادعا کنید آدمِ پاک ، سالم و بی موردی هستید ! (لبخند)

نظرات 7 + ارسال نظر
Chocolate چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 13:13 http://Chocolate.blogfa.com

این برا بعد از پاک کردن تاریخچه گوگله

یعنی مشکلِ شما فقط تاریخچه گوگله؟ خیلی پاکی ... ! (لبخند)

نرگس چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 08:41

شماگفتی گوشی رودوروز بده من منم گفتم میدم گوشی رو پسوردم میگم اماوقتی دادی دستم رمزش عوض میکنم بعدش پشیمون شدم میگم ادم اگرم چیزی توگوشیش نداشته باشه بازهم گوشی رونبادداددست کسی عین مسواک گوشی خریم خصوصی محسوب میشه

ممنون از توضیحتون نرگس

نرگس سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 18:46

مثلا چی بودن من یادم نیست من توکامنتام حرفی نمیزنم که نشه تاییدکردیاحرف بی ادبی یا چیزی

شاید اصلا ارسال نشده ...
در هر حال شما لطف کردید

نرگس سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 18:19

کجاش میومیو تابگم دوباره

اول گفتی نمیدم ...بعد گفتید میدم رمز رو عوض میکنم...یکم قاطی شد ! (لبخند)

نرگس سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 10:27

پس کامنت من من یه کامنت دیگه دادم

مواردی که میتونستم تایید کردم...البته اعتراف میکنم شما جزو کاربرانی هستید که تعداِ بیشماری از کامنتهاتون تایید نشده...این نیمه خالی لیوان بود ...نمیه پرش اینه دیگران نخواندن اونا رو ولی بلاگر خوانده ! (لبخند)

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 ساعت 10:30

میدونم طنز بود حالا چرادوروز بگویه روز نمیدم به کسی . رمرومیزنم بعدبهت میدم یارمز رو بهت میگم بعدخودم بازعوضش میکنم چون گوشی یه چیزشخصیه هیچی هم نداشته باشی بازم حریم خصوصیه خوب

ممنون از نظرتون یکم میو میو بود ولی متوجه شدم ! (لبخند)

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 ساعت 02:29 http://narges1370m.blogfa.com/

حالا چراپدر؟ من که پدرندارم یا کسایی که ندارن چی؟ نمیشه فرددیگه باشه هیچی هم نداشته باشی بازشاددلت نخوادادم پسوردبدی به کسی

طنز بود نرگس ، شما به هیچکس نده ...حالا اگه دوست داری 2 روز بده دست من ، ببینم جریان چیه نمیخوای گوشیتو بدی ؟! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد