بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

صبر !

با یه شماره ناشناس بهم پیامک داده میگه شناختی؟
جواب ندادم
باز پیام داد،اقلا یه شما؟ یا کی هستی؟ بگو
بازم جواب ندادم
آخر سر زنگ زد، دوستم بود ، گفت یعنی اصلا کنجکاو نیستی که من کی بودم  ؟
گفتم همه کنجکاون ولی اگه جوابت رو میدادم ، بازی رو ادامه میدادی  ، اینجوری سریعتر کنجکاویمو برطرف کردی !  (لبخند)

نظرات 9 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 07:15

حالا چرا 8000؟ البته احتمالا علتش رو خودتون هم نمیدونید ! (لبخند)

..
دقیقااااا

خنده

توسن ۸۰۰۰ جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 11:45

کی میخای دست از این سیاست های مردونت برداری باهوش لهنتی

حالا چرا 8000؟ البته احتمالا علتش رو خودتون هم نمیدونید ! (لبخند)

نرگس جمعه 29 اردیبهشت 1402 ساعت 11:17

دیگه من نمیدونم باقاطعیت نمیشه گفت

ممنون از نظرتون

نرگس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 23:58

کنجکاوی فقط مختص خانومانیست هرکسی میتونه کنجکاوباشه پسردختر

حالا خانما یخورد بیشتر ...نه؟ باشه ! (لبخند)

نرگس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 23:56

من خودش بُکشه جوابگونیسم کنجکاونیستم من حقیقتا

باشه نرگس ...پذیرفتم ، حالا یه نکته بود میخواستم بگم که دیگه با این توضیح لزومی به گفتنش نمیبینم .
ممنون از نظرتون

نرگس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 22:09 http://narges1370m.blogfa.com/

حالاخوبه زنگ زدشماجواب دادی من زنگم بزنه جوابش نمیدم

حالا شما میگید جسارت نمیکنم و میپذیرم...ولی معمولا کنجکاویِ خانمها نمیتونه جواب نده ! (لبخند)

مریم و سعید. پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 20:35 http://Saghf.blogsky.com

چه برخورد خوبی

لبخند

بارون پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 18:30

بنده خدا رو ضایع کردی..

صبر واقعا خیلی جاها کارسازه

فاضله پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:46 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود

سپاس فاضله گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد