بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مبارکه !

میگه دیروز خواستگار داشتم !
گفتم خب بسلامتی ، اومدن خونتون ؟
نه ، تو خیابون یه پسره گفت پیشی پیشی زنِ من میشی ؟! (لبخند)

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت 08:41

اها.چیزی براگفتن ندارم الان. دیشب وبلاگ شمابالانمی اومد همش یه صفحه سفبدبود

احتمالا بلاگ اسکای مشکل داشته. ممنون از اینکه همراهمون هستی

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 22:38

چی؟ نفهمیدم راستش حرف شمارو

یعنی میدونی خواسته هاتون چیه ...ولی نمیدونی چه چیزهایی رو نمیخوای

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 22:26

تنهایی لذت بخش راستش یه دسته ادم هست که ازتنهایی لذت میبره

ممنون از نظرتون

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 22:24

مغرورم بشدت اما این غرورفرق داره درسته اما زندگی بلاهایی سرت میاره که ترجیهت انتخابت میشه تنهایی اتفاقاتنهایی هم خوبه راستش چراخونه بابام ول کنم براپسرمردم اشپزی کنم ایرانی هنوز رابطه بلدنیست همیشه خراب کردن بلده کلادرس شده براگندزدن

از دیدِ من ، میدونی چی میخوای...نمیدونی چی نمیخوای !

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 22:11 http://narges1370m.blogfa.com/

بوده ازاینازیاد تمرین چراتامیشه بی محلی کرد

تنها نمیمونی؟؟؟ زن مغرور از دیدِ من یا تنها میمونه یا یه مردِ ضعیف میاد سراغش...برات مهم نیست؟ باشه خب...تنهایی هم زیاد بد نیست !

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 21:39 http://narges1370m.blogfa.com/

دختر بادمیگفت میو میو ماشین خونه پول داری؟ باهمون میومیومیگفت اگه نداشت پس میشد پیشته پیشته پیشی مردمن نمیشی

واو نرگس...خوب تمرین کن ...کسی اینجوری خواستگاری کرد...همینا رو بهش بگو ! (لبخند)

بارون یکشنبه 14 خرداد 1402 ساعت 12:14


خیلی خوب بود پیشی پیشی..

لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد