بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تمامِ گذشتم !

به تمامِ گذشتم که نگاه میکنم کسی رو بخاطر نمیارم که ازش ناراحت باشم و غیر خوبی چیزِ دیگه ای براش بخوام ، چه حسِ خوبیه و چقدر سبک هستم !

نظرات 4 + ارسال نظر
.. شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 15:45

خیلی خیلی عالیه

سپاس از حضورتون

نرگس چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 09:58 http://narges1370m.blogfa.com/

خوب میشه گفت الان شمامیتونی بالات بازکنی پروازکنی سبکی دیگه.

واقعا ...شاید یکی از دلایلی که حرفی نمیتونه ناراحتم کنه همینه !

بارون سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 22:44

به نظر من آدمها سه دسته هستن:
دسته اول، اونایی که بقیه رو آزار میدن و ناراحت کردن براشون تفریحه و همیشه هم احساس خوشحالی و سبکی دارن..
دسته دوم، اونایی که مورد حمله گروه اول قرار میگیرن و بی دفاع هستن ولی نمیتونن بقیه رو ناراحت کنن و قطعا رنجش زیادی رو تحمل میکنن..
دسته سوم، اونایی که ناراحت نمیشن و براشون مهمه بقیه رو هم ناراحت نکنن ( این دسته فقط یک درصد از کل دنیا میشن شاید هم کمتر، خیلی کمتر)
تبریک میگم اگر از دسته سوم و استثناها هستین.

ممنون از نظر خوبتون ...ولی از دید من همه آدمها خوبی ها و بدیهای خودشون رو دارن حتی دسته سوم !
گاهی اونا هم آزار میدن دیگران رو ، با رفتنشون، البته اینجا نمیدونم بشه اسمشو آزار گذاشت یا حق تصمیم گیری شخصی؟ !
قبلا هم نوشته بودم آدمای خوب یه بدیِ بزرگ دارن ، وقتی میرن ، جاشون تا همیشه خالی میمونه و این هم میتونه آزار دهنده باشه !

بارون دوشنبه 22 خرداد 1402 ساعت 13:35

احسنت به شما
فقط برعکسش چی؟

راجب خودم میتونم بگم بارون ، حمل کردن سیاهی بیشتر به خودِ آدم صدمه میزنه تا دیگران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد