بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میتونستی :

شاد باشی
روزهای خوب
پر از خاطره
شبهای هیجان !
نفسهای تند !
بخندی
بگردی
برقصی
سفر بری
تنها نمونی
قدمی در غروب
دستی بگیری
بغل بشی
ذوق کنی
خودت باشی
حس رهایی
نوازش
بی دلهره
بی اضطراب
آرامش
دریا و جاده
...
زن باشی !

ولی قدرتمند بودی و هیچکدومو نخواستی، واو آفرین ! (لبخند)

نظرات 4 + ارسال نظر
.. دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 12:06

به نظر من آدما واسه رسیدن به بعضی خواسته ها از چند تا خواسته دیگشون میگذرن هر آدمی حسرت بعضی چیزا رو همراه خودش داره یکی دوست داشت موفق تر باشه ولی از تفریحاتش نگذشته و یکی از بعضی تفریحاتش گذشته و موفق تر شده و حسرت اون تفریحات رو داره!.... یکی خواسته قوی بشه که نارو نخوره پا رو دلش گذاشته یکی با دلش جلو رفته و یه جاها که بهش فشار اومده آرزوی قدرت اون یکی ها رو داشته............ از نظر من هیشکی اون قدری که از دور به نظر میاد از همه چی راضی نیست.

کل این نوشته من اتفاقا از منطق و طبیعت انسانهاست ...زنِ بدون غرور براحتی میتونه توی دل یه مرد باشه...مردِ بدون غرور هیچ جایگاهی نداره !
ممنون از نظرتون

توسن یکشنبه 11 تیر 1402 ساعت 08:48 http://rah4ii.blogfa.com/

بهراد بهراد تازه طی تحقیقات انجام شده توسط خود من دیدم نیچه هم با ما موافقه تازه سر همین موضوع با شوپنهاورم هم دعوا گرفته بود نزدیک بود بزنن سروکله همو بشکنن

اونا هم یه آدمهایی بودن مثل ما...به مسائل دقت کردن و نظرشونو دادن ، دقیقا همین کاری که من و شما داریم اینجا میکنیم !
البته بیشتر من ! (لبخند)

حیوانِ ناطق شنبه 10 تیر 1402 ساعت 01:28 http://heyvanehnateq.blogsky.com

چرا من تا حالا ندیده بودمتون؟
یعنی‌ممکنه دیده باشم و یادم نمونده باشه؟
دارم میخونمتون.

لطف میکنید...ممنون از حضورتون

توسن جمعه 9 تیر 1402 ساعت 09:38

نخیرشم تازههه
من شجاع بودم و همشو تجربه کردم :)
حتی با اضطراب و دلهره و لذت بخش بود و راضی ام

خوبه توسن...گاهی آدمها رویِ دور شدن از طبیعتشون ، اسمایِ جالبی میذارین ، یکیش هم همین که با مردِ زندگیشون همراه نباشن و اسمشو بذارن قدرت !
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد