بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گول نخورید !

گول یه سری حرفا رو نخورید...سختی آدمو میسازه...مشکلات زندگی باعث میشه قوی تر بشی و از این حرفا ،مگه چند صد سال میخوایم زندگی کنیم ؟
سختی و مشکلات فقط باعث میشه روزهای خوب و خوش عمر کوتاهتون رو از دست بدید ، هیچ فایده دیگه ای هم نداره !

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 21:26

درسته میبایست ضرر و فایده هر چیز رو حساب کرد و اگه سودش بیشتر بود اقدام کرد و بعضی از اهداف و آرزوها تاریخ انقضا دارن یعنی در یه برهه از زندگی لذت بخشن و وقتی اون زمان بگذره دیگه لذتی ندارن
پس من نتیجه می گیرم اول باید ببینم هدفم چقدر به کیفیت زندگیم کمک می کنه و بعد زحمتی که باید براش بکشم چقدر به من سختی میده و درنهایت تصمیم بگیرم
اما یه نکته وجود داره همیشه در سختی میتونه آسونی وجود داشته باشه انتخاب با خود شماست

سپاس از توضیح و نظر خوبتون

ناشناس جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 15:30

آدم ها انتخاب نمی کنن که سخت کوش باشن مجبورن که سخت کوش باشن
سختی توی زندگی وجود داره نمیشه انکارش کرد
یا باید هیچ کاری نکنی یا باید تلاش کنی و از تلاشت لذت ببری

از دید من میبایست ضرر و فایده هر چیز رو حساب کرد...تلاشی که بخواد 10 سال از بهترین سالهای زندگیتون رو بگیره و بهتون سختی بده ، فرضا آخرش به آرزوتون هم برسید ، به نظر من لذتی نداره....تعادل !
دیر رسیدن به آرزو با نرسیدن بهش تفاوت چندانی نداره.
ضمنا ممنون از پیام و محبت شما...بسیار احساساتی هستید و مهربون
سپاس از حضور و نظرتون

نرگس دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 13:51 http://narges1370m.blogfa.com/

یه مشت حرف الکی ومسخره اراجیف انگارشبیه بچه ای که بخوان گولش برنن بهش تیتاب یا چیزدیه بدن هرچندبچه هاالان ونمیشه گول زد اوناماهارودورم میزنن

ممنون از نظرتون نرگس گرامی

.. دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 11:57

من نمونش رو دیدم و آدمای سخت کوش که نتایج خوبی رو هم میگیرن خیلی دوست دارم.

من ندیدم...سخت کوشها برای خودشون کاری نمیکنن ، شاید بچه هاشون لذت ببرن !
هزینه سخت کوشی صرفا محروم شدن از لذت نیست...گرونترین و غیر قابل جبران ترینشون ...زمانه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد