بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

انتخاب با شماست !

یکی همون اول میگه حرف حرفِ من و مسئولیت هم با منه...از دید شما زور میگه ، نمیپذیری؟ خیلی هم عالی، انتخاب حقِ شماست.
با اونایی که اولش اومدن و گفتن حرف حرف شما ، هر چی هم گفتید رو ظاهرا پذیرفتن ، به کجا رسیدید ؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
توسنم بابا توسنننن پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 00:29

اخه چرا باید خوشم بیاد ؟ اونم از مرد اشپزی ک میومیو میکنه و ب جای استیکر از لبخند استفاده میکنه و اینقدم لامصب منطقیه ، بهراد بهراد خطر صدای اژیر خطر عاشق شدن میاد بنظرم شبونه چمدونتو ببند فرار کن
البته اینو من باب دوست بودن بهت میزنم وگرنه یه نقشه شیطانی ریختم که در دام عشق خودم اسیرت کنم یوها ها ها

آرزو برای جوانان هیچ عیب و ایرادی نداره ، راحت باش ! (لبخند)

فرشته ام چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 13:14

تو یه رابطه نباید اینطور باشه هیچوقت نباید یک طرفه باشه اینکه حرف حرف تویه خب بالاخره اون موقع طرف حرفای خودشو بهش میقبولونه و اشتباهه
اینجور رابطه ها درست نیستن و بعد یه مدت یرد میشن مخصوصا اگه حرف حرف خانم باشه

سپاس از نظرتون

توسن چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 11:31

دیوونه

چقدر هم از من خوشت میاد ! لبخند

توسن چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 00:44

ب گلستون همه جا گل و بلبل هم اون راضی هم من راضی نه اون بیشتر راضی ، بخاد یاغی گری بکنه همه جارو جهنم میکنم همینی ک هس
توسن توووسن انجا محدوده حفاظت شده بلاگرههههه شت و پتت میکنه

دقیقا ! لبخند

توسن چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 00:40

نوشتی انتخاب با شماست ی لحظه فک کردم تیزره تبلیغاتیه

خیلی خوبه که فکر میکنی...! لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد