بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چکار میکنی؟

امروز دقیقا نیمه تابستونه !
چکار کردید؟ خوش گذروندید؟ سفر خوب؟ تفریح؟
زندگی بد جور مثل برق و باد میگذره ، با خودتون درگیر نباشید ، اگه سخت بگیرید قطعا پشیمون میشید و بازنده اید ، تابستون 1402 هرگز برنمیگرده !

نظرات 14 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 14:03 http://narges1370m.blogfa.com/

دیگه حرفی ندارم

دنیایِ حرفی !

نرگس پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 10:52 http://narges1370m.blogfa.com/

ببخشیدولی نمیشه

باشه نرگس گرامی...هر جوری راحتی بنویس...نهایت میگم میو میو بود...توضیح میدی...لبخند

نرگس چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 18:30

منظورم اینه مشکلات یهو میادهوارمیشه رو سرت اونقدزیادنمیفهمی آدم غافلگیرمیشی.. مشکلات که میادفکروخیال که میکنی اما میگم منظورم اینه نمیزارم فکروخیال بمونه به روش خودم ازفکروخیال خلاص میشم. دیگه میومیونداره؟

خب از اول همینو مینوشتی...لبخند !

نرگس چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 14:49

الان دقیق شما بگواولاش تاکجاخوب بوددقیقاازکجامیومیو بود

به نظرنرگس هیچی ارزش نداره ذهنش درگیرکنه هیچکس وهیچ چیز میگفتم نهایت یه روز به خاطرچیزی اذیت بشم الان همون یع روزم نیست اما خوب زندگی مشکلاتی برات داره یه جورغافلگیرت میکنه>>>> >شروعِ میو میو (لبخند)>>>>خِرت میگیره ندونی آدم ازکجاخوردی اما همینجوربیکارنمیشینم مغزم بخورن فکرای بی خود منم روش خودم دارم

نرگس چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 09:46 http://narges1370m.blogfa.com/

به نظرنرگس هیچی ارزش نداره ذهنش درگیرکنه هیچکس وهیچ چیز میگفتم نهایت یه روز به خاطرچیزی اذیت بشم الان همون یع روزم نیست اما خوب زندگی مشکلاتی برات داره یه جورغافلگیرت میکنه خِرت میگیره ندونی آدم ازکجاخوردی اما همینجوربیکارنمیشینم مغزم بخورن فکرای بی خود منم روش خودم دارم

اولاشو خوب اومدی نرگس...آخراش میو میو شد ! لبخند

نرگس سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 15:01 http://narges1370m.blogfa.com/

من تمومش درحال جنگیدن باافسردگی بوده وهستم کُل تابستون حتی قبلشم سالها درجنگم

از دید من هر چی هست تویه ذهنِ ما میگذره نرگس...افسردگی یا شادی...میگم یکم بی خیال باشی و به هر چیزی زیاد فکر نکنی ، بهتره !

فرشته دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 11:51 https://miss-f.blogsky.com/

درسته و به خاطر همینه که باید تو لحظه زندگی کنیم!

ممنون از نظر خوبتون

منم یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 20:57

تویی گل سرخ وحشی
دلتو به کی میبخشی
لا لا لا لالای لالای لای
لای لالا لای لالای لای

بهراد من ب این نتیجه رسیدم ک منو تو نه شما بدرد هم نمیخوریم چون اگه تو یه خونه بودیم از بس تو صدات میکردم که دلت میخواست خفم کنی ، در نتیجه برای امنیت جانی خودم زنت نمیشم

واو...عالیه...به خود شناسی رسیدی...واقعا تبریک میگم بهتون !

منم یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 20:38

نخیر...نمیتونم...میخواستی بگم میتونم و بعد بگی بلاگر و حرکات موزون و این حرفا؟؟؟
.
.
نح اصلا بلاگر و حرکات موزون مال تو قصه هاست

دقیقا ! لبخند

نرگس یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 20:20

الان اینم میگین مشکل داره و عین بقیه میشه

نه نرگس عزیز...ایرادی نداشت

نرگس یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 19:57

1اگه الان من بودم اونی که کامنتش ریدم داشت توش شما میگفتی حرف زشت تاییدنمیزدی ایراد2کامنت بالایی هم بازمن بودم شما میگفتی ربطی به پست نداشت نبادتاییدمیخوردتماس بامن بگو اون حرفا رو واونی هم که شماگفتی سیاسیه وفلان تبعیض این وحق بامنه وخوب حق بامنه دیگه شمااومدی وبم ادرس نذاشتی قبلا گفته بودم به شما منم ادرس نمیزارم

خنده نرگس...حق با شماست !

منم یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 16:52

بهراد دچار اختلال در حافظه شدم ...
از صب داره این تو مغزم پلی میشه
.... با مو های فره شیطونش
نه اسم کارتونه رو یادمه نه اسم اون شخصیته
تو یادت نیس ؟

نه منم گرامی...آلزایمر زودرس گرفتی...منو میشناسی؟
ضمنا تو نه شما...دیگه قطعا آلزایمر گرفتی...فکر کنم 300 بار اینو به شما گفتم ! لبخند

منم :) یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 16:44

تابستون جنوب خیلی گرمه نزدیک به ۵۰ درجه
من ترجیح میدم کتاب بخونم کلاس انلاین شرکت کنم فیلم و اموزش ب بقیه دوستام و قوی کردن رابطه با خونواده ... و خوندن دوستام :))
و لذت بردن از سکوت ... اخه تو خابگاه خیلی شلوغه ...
تازه بعضی وقتام اهنگ میذارم هم میرقصم هم خونه رو تمیز میکنم تازشم فک نکن کار اسونیه هیچ مردی نمیتونه این سه کارو با هم انجام بده حالا شاید بلاگر بتونه ولی بقیه رو صدرصد نمیتونن

نخیر...نمیتونم...میخواستی بگم میتونم و بعد بگی بلاگر و حرکات موزون و این حرفا؟؟؟!!!

من یکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت 14:05 https://thirteenth.blogsky.com/

بنده که شخصا نیمه اول رو ریدم.
ببینیم نیمه دوم تابستون چی میشه

امیدوارم به سرنوشت نیمه اول دچار نشه...لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد