بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

متوقع باش اما...

هر وقت زنانگی داشتی ...توقع مردانگی داشته باش !

نظرات 5 + ارسال نظر
منم چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 08:35

تازه بهرادی روز اخری هم ک بعدش دیگه همو نمیدیدیم اومد ربع ساعت برام کتاب خوند چون میدونه کسی برام کتاب بخونه خیلی برام لذت بخشه ، اما چون قبلش منو گذاشته بود تو ابهامی ک ممکنه دیگه در اینده کنار هم نباشیم و من اون لحظه فقط ب متن کتاب گوش کردم و راستش لذت نبردم ،این به عنوان یه هدیه بود مثلا چون من براشنامه نوشته بودم ... بعد دید صورتم احساسی رو نشون نمیده گفت من اینو با نهایت احساس خوندم و بعد زد تو پرم ک خیلیا برای من نامه مینویسن ک منو ناراحت کنه ...
بنظرت چرا اینجوریه ؟یا مشکل از منه ؟ اون مردونگیش زیاده اما منم زنانگی دارم ولی نمیدونم چرا بین ما اینجوریه ... اون یه جوری حتی راه میره ک انرژی مردونش همه دخترا و عاشق خودش میکنه

خوبه خودمونو قضاوت نکنن...شما میگی اون مردونگیش زیاده...او راجبِ شما چی میگه؟
آدما اونی نیستن که فکر میکنن هستن...اونین که دیده میشن !

منم چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 08:29

وقتی اون ناراحته و استرس داره و نگرانه من کنارشم و حالشو خوب میکنم جوری ک چشاش برق میزنه اما هر وقت ناراحتم اون میفهمه و هیچ کاری نمیکنه، چن ماه پیش هم بعد از مدت ها که بهش پیام دادم که ببینیم همو میخام باهاش درباره چیزی حرف بزنمو استرسم رو صد بود اون گفت مشغول اسباب کشیه ...بعدشم دیگه همو ندیدیم

یکی از نکته هایِ مهمی که همیشه تاکید میکنم اینه که نزدیک باشید...روابطِ راهِ دور شدنی نیست !

منم چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 08:26

جدا از اون کلی اتیش میسوزونم و شیطنت میکنم و به اندازه هم حرفای قشنگ میزنم بهش ک قند تو دلش اب میشه از صورتش مشخصهاما اون هیچی نمیگه

خب مردونگی هم همینه...مثل زنونگی بروز نمیده...شما هم خوشت میاد، اونم بلند میشد میرقصید خوب بود؟؟؟ لبخند

منم چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 08:24

اخه من بعضی وقتا دلم میخاد ارایش کنم سایه بزنم و رژ و .... بعد در اخر هم خیلی شیک در میاد نه از اون وحشتناکا ک ادم حالش ب هم میخوره ... بعد اون میگه تو همش دنبال مد و زیبایی ای و این ادما فلانن و بهمان

زنانگی اصلا به آرایش نیست...لحن صدا ، رفتاری که داری ،لباسی که در موقعیتهای مناسب میپوشی ! ،چطور بغلش میکنی و ...اینا نماد های بیرونیشه ، از نظر روحی اینکه این حسو بهش منتقل کنی که او تکیه گاهِ شماست... زنانگی و مردانگی حسِ خوبیه که از طبیعتِ شما به طرفِ دیگه منتقل میشه.

فرشته سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 10:54

به طرز جالبی حقایقی رو که در دل داریم مینویسید!

ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد