بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیتزا و نون خامه ای و زنانگی !

دختری رو دیدید که از پیتزا یا نون خامه ای خوشش نمیومد ، بدونید زنانگیش مشکل داره ، اتفاقا نخندید ،ساده مینویسم ولی ساده نگیرید !

نظرات 8 + ارسال نظر
منم یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 19:01

به گوجه سبز و لواشک و تمشک...لبخند
.
.
اااایییییییی لواشک مزه بهشت میده لواشک عزیزم الهی بهراد فدات بشه
یکی نیس بگه چرا از خودت مایه نمیذاری ؟
خب اخه اگه من فداش بشم پس کی بخوردش ؟؟؟

هرهرهر !

بارون یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 15:38

نمی‌شناسم ایشون رو.. من که خودمم، بارون..
ولی معلومه خیلی براتون مهمه که بقیه رو شکل ایشون میبینین..
اصلا از پیتزا و نون خامه ای به کجا میبرید آدمو..

به گوجه سبز و لواشک و تمشک...لبخند

منم یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 14:36

یعنی اگه یکسال رژیم سخت گرفته باشم و کلی ورزش کرده باشم هیچ وقت به پیتزا نه نمیگم ولی نون خامه ای چرا نصفشو میخورم دیگه نمیتونم بخورمش
حالا فک کن شب پیتزا گرفتی اضافه اومده و تو تخت خاب ب این فک میکنی ک اخییش فردا در یخچال عزیزو باز مینم پیتزای سرد بهم چشمک میزنه بخدا اگ من بلند بشم پیتزامو خورده باشن جنگ جهانی راه میندازم

اصلا شوخی هم نداری ! لبخند

سارا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 09:12 http://15azar59.blogsky.com

پیتزا و نون خامه ای چیه دیگه سوسول بازیه
فقط کله پاچه و کباب بازار و تخمه افتاب گردون دور سفید

گفتم که کسایی که دوست ندارن چطورین ! لبخند

نرگس شنبه 1 مهر 1402 ساعت 20:30 http://narges1370m.blogfa.com/

اگه اینارم دوس نداشتم بازم مشکلی نبود

لبخند

بارون شنبه 1 مهر 1402 ساعت 20:14

خانم بودن، مثلاً ورزشکار..
توصیه های مرگبار داشتن خلاصه..

میبینم شدیدا سارا زده شدی....لبخند

نرگس شنبه 1 مهر 1402 ساعت 18:12 http://narges1370m.blogfa.com/

من هرکی رومیشناسم عاشق پیتزاست منم بدم نمیاداماعاشقش نیستم . نون خامه ای خوبه

طبیعی هستی...امیدوار باش !

بارون شنبه 1 مهر 1402 ساعت 17:35

اتفاقا هفته گذشته یه نفر به من گفت 17 سالی هست پیتزا و شیرینی نخوردم و من خیره به افق شدم...
مورد داشتیم افسردگی رو درمان میکنن اینا..

آقا بودن دیگه؟ خانم بعد 17 سال پیتزا و نون خامه ای نخوردن قاعدتا چیزی ازشون باقی نمیمونه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد