بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عزیز بمونید !

میخوای براش عزیز بمونی؟

 روزی یه بار بهش زنگ بزن

 هفته ای هم 1 یا 2 بار ببینش 

تا ابد در قلبش جا داری ! 

آخه یعنی چی : روزی 20 بار زنگ میزنی؟

 هر روز میگی همو ببینیم؟ 

خب فرار میکنه...لطفا عزیز باقی بمونید !  لبخند

نظرات 2 + ارسال نظر
منم پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 23:04

از ادم بیکار خوشم نمیاد

میخواستم بگم منم گفتم شاید فکر کنی دارم صدات میکنم ! لبخند

نرگس پنج‌شنبه 27 مهر 1402 ساعت 20:13 http://narges1370m.blogfa.com/

من یکی روزی بیست باربهم زنگ بزنه درک نمیکنم واقعا بیشترازیه باربشه بلاکش میکنم مسدود خودمم هیچوقت این کارنمیکنم باکسی معلوم هرروزبودن وهرروزدیدن وزنگ زدن سمج بودن خوب نیست . مگه اینکه بخوام ازعمداذیت یکی کنم هرکسی باشه فرقی نمیکنه پیام پشت هم میدم تماس پشت هم میگیرم.. درکل زیاداهل تماس وچت نیستم البت بستگی به ادمش داره کی باشه

آفرین نرگس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد