بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یه سوال از خانمهای محترم :

همین رفتارها ، توقعات ، بلاها، قاطی کردن های ماهانه و ... که سر پارتنرتون میارید...اگه اون سر شما میاورد ، واقعا تحملش میکردید؟

نظرات 7 + ارسال نظر
منم سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 08:22

بهراد احساس میکنم خانم بافرهنگ بودن هویتم رو دچار محدودیت میکنه و از اونجایی ک من دلم میخاد لنگای هویتمو هر جا خاستم دراز کنم همون منم بودنو ترجیح میدم

جبر و تحمیل به انسانها حتی قبل از تولدشون شروع میشه...انتخاب اسمشون توسط دیگران...اینجا آزادی ، هر آنچه میخوای باش...لبخند

خانم بافرهنگ دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 09:44

چششششم

لبخند...ممنون توسن خیلی سابق...منم یکم سابق و خانم بافرهنگِ فعلی

منم یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 17:27

برخورد مناسب و شایسته شما ، اصلا از همین کامنتتون معلومه ! لبخند
..
.
پس اسممو از این ب بعد عوض میکنم میذارم خانم بافرهنگ خوبه؟

لبخند...اینقد منم منم نکن !

منم یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 17:25

اره واقعا ...
مثلا خود تو نه شما هم همیشه همینو میگی
تاحالا چیزی گفتم نه!

آفرین منم گرامی

منم یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 12:10

ما که تا خودش کرم نریزه مثل ادم باهاش رفتار میکنیم

برخورد مناسب و شایسته شما ، اصلا از همین کامنتتون معلومه ! لبخند

منم یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 12:10

مشکل خودشه

اونم همینو بهت بگه ...تحمل میکنی؟ مشکلی داشته باشی و بهت بگه ...به من ربطی نداره...مشکل خودتونه؟ واقعا میخوام فکر کنید ، نمیخوام بحث و زن مرد باشه...فقط کمی تفکر !

بارون یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 10:12

قطعا خیر..

ممنون از صداقت و شهامتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد