بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نیمه گمشده !

خانمهای محترم ، با بلاهایی که سرش میارید، حتی اگه پیداشم کنید...احتمالا باز میره گم میشه ! لبخند

نظرات 11 + ارسال نظر
منم چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 21:59

شوماااا ؟؟؟ نههههههههههههههه

آی دیتو گفتم منم...خوشحال نشو...لبخند

منم چهارشنبه 22 فروردین 1403 ساعت 00:26

ببخشید اقای بلاگر شما شماره اورژانس بلاگ اسکای رو نداری ؟
یکی از دوستام خیلی وقته خبری ازش نیست

لبخند منم

منم دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 15:56

اخه من پنج شنبه ها هم میام میبینم تو ساکتی

هر 5 شنبه برنامه خودمو دارم....بهتر از چیزی که قبلا بود...ندیدن دلیل به نبودن نیست منم گرامی !
ضمنا تو نه شما !

منم عیییزیزززز دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 14:26

بهرادی نکنه تو هم مث من دوس نداشتی سال جدید بیاد

برای من فرق نمیکنه منم...اهل مناسبت نیستم...همه این مناسبتها رو آدمهایی مثل من و شما درست کردن...من مناسبت خودمو دارم...5 شنبه ها ! لبخند

منم چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 15:22

بهرادی عیدت مبارک

عیدی بده یالااااا یالااااا توروخودا قلبمو نشکن ی عیدی خوشگلی بده

ممنون...امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی...میدونی که اهل مناسبت نیستم ؟!
درساتو خوب بخوان...اینم یه عیدی خیلی خوشگل ! لبخند

منم شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 11:11

دزدیده تو را نگاااااههه کردم
ارییی بخداااا گناااه کردم
لای لای لالالای لالایییی لای لای
دین دین دیریرین ری رین رین رین
اه بیا وسط

برگشتی به تنظیماتِ کارخانه؟ لبخند

منم شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 10:51

بهراااا دددد
الهیییی ک هرچی تخمه و پسته و بادوم میخوری بدمزه باشه همه شیرینی های عیدت فاسد باشه
اگع خواستی بری مسافرت ماشینت پنچر شه اصلا غذای ظهر عیدت حواست نباشه همش جزغاله شه منتظر انتقام الهی باش

اینجا فقط شما نیستی...دوستدارانِ گرامی دیگه ای هم هستن که از این آرزوها دارن...یادته برای فرِ من نفرین میکردن؟ هنوزم عالی داره کار میکنه...زحمت نکش منمِ گرامی ! لبخند

منم جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 13:19

اخخخخخییییششششش خیلی وقت بود سرت غر نزده بودم البته این روزا اماده ام ،کافیه ی عکسی بذاری از خرد و خوراکی های عید دیگه تمومه

عکس نه ولی عجب آجیل ها و غذاهای خوشمزه ای میخورم منم گرامی ! لبخند

منم جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 10:38

بهرادیییییییییی

بله

منم پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 12:47

چرا من هعی باید هر سال بیام اینجا بگم بهراد ماهی گلی بخر ؟ و تو تو نه شما هم ناز کنی برام اصلانشم نمیخام بخری حتی یدونه کوشولویه کوشولو هم نخر حتی اگر از پشت شیشه صدات زد گفت بهراااادددد بهراد بیا منو بخر تو چشماتو ببند ولی حقم نداری اجیل بخوری یعنی چی اصلا معنی نداره ی نفر اینقد اجیل داشته باشه

حالت خوبه؟ لبخند

منم پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 18:40

بهراد سه شنبه پست نوشتی پنج شنبه ظهور میکنی
چ خبراااا خوبی خوشی سلامتییی کوجایی نیستی نمیگی دلمون برات تنگ میشه

خوبم منم گرامی...مشغول زندگی با کیفیت ! (لبخند)
ممنون از همراهِ وفاداری مثل شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد