بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حرفهای خیلی مهم !

آقایان محترم ، همون حرفایی که خانم دارن  از روزمرگی ها و خرید ها ، حرفای مامان و خاله و عمه محترمشون  و ...میگن ، از دید شما شاید خیلی مهم نباشه ولی برای خانمها اتفاقاتِ بسیار مهمیه ، لطفا با دقت بحرفاشون گوش کنید یا حداقل نشون بدید که دارید توجه میکنید !

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 23:23

بهراد ولی من ب عنوان ی دوست خیلی دوستت دارم حتی شاید بعضیا نسبت ب پنج شنبه ات حسادت بورزند اما من اونقد دل بزرگی دارم ک اونم دوس دارم

واو...پنجشنبه برای همه دوست داشتنیه...الان هم پیشمه و از شما متشکره.

مهرناز چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 23:21

منم همین احساسو نسبت ب خودم دارم ،بهراد ولی جدا از شوخی تو مرد خیلی خوبی هستی ، من خیلی خوشحالم ک باهات اشنا شدم همیشه حس خیلی خوبی بهت داشتم درست مثل ی مرد واقعی هستی اصلا یه جور خاصی همه ویژگی هاشو داری حتی همین اهل زندگی مشترک نبودنتم بخاطر همونه :)))

لطف داری مهرناز...ولی با این همه عشق و علاقه ای که داری، یه چیزت تغیر نکرده...لطفا تو نه شما ! لبخند

مهرناز چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 11:38

واقعا ب تو میگن مرگ زندگی حیف ک خودم نمیتونم بگیرمت

همون ...مرگِ زندگی...لبخند...واقعا آدم زندگی مشترک دائم نیستم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد