بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

توجه یعنی چی؟

پرسید ، دوست داشتن یعنی چی؟ 

گفتم یعنی توجه ! 

گفت فقط توجه؟ 

گفتم توجه یعنی... 

برام مهمی 

حواسم بهت هست 

دلتنگیاتو میبینم 

برات وقت میزارم 

کنارت هستم 

حرفاتو میشنوم 

محکم بغلت میکنم 

مادی و روحی حمایتت میکنم و خیلی چیزایِ دیگه... 

برای خودش دنیاییِ این "توجه" !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 11:50

نه ممنون بابت کپی کامنت قبل..
یادم میاد برای این پست دو بار کامنت ارسال کردم و خب حوصله ندارم مجدد بنویسم..

کار خوبی میکنی...هوا گرمه ...کسی حوصله اضافی نداره ! لبخند

بارون دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 10:40

کامنت من نیست که؟! کامنتا را هم میدزدن؟

اگه منظورتون این هست که تایید شده:

اگه بنا به حرف باشه که یه مثنوی میشه درباره توجه نوشت، حرف و نوشتن آسونه، در واقعیت اما... هییییچ، فقط منم منم
پاسخ:
یبار نوشته بودم با هزار بار گفتنِ دوست دارم...کسی دوست داشته نمیشه !
ساده ترین کار دنیا چی بود؟ یادتونه؟
حرف زدن...
وقتی سخت ترین کار دنیا میشه که عمل هم همراهش باشه !

بارون پنج‌شنبه 11 مرداد 1403 ساعت 21:30

اگه بنا به حرف باشه که یه مثنوی میشه درباره توجه نوشت، حرف و نوشتن آسونه، در واقعیت اما... هییییچ، فقط منم منم

یبار نوشته بودم با هزار بار گفتنِ دوست دارم...کسی دوست داشته نمیشه !
ساده ترین کار دنیا چی بود؟ یادتونه؟
حرف زدن...
وقتی سخت ترین کار دنیا میشه که عمل هم همراهش باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد