بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راه شناخت ساده آدمها از رانندگیشون !

یک ساعت کنارش بشین بذار رانندگی کنه ، از این موضوع هم چیزی بهش نگو ، اگر دیدی به حق دیگران احترام گذاشت به حق  شما هم احترام میذاره ، اینو جدی میگم کسی که بی مبالات رانندگی میکنه تو زندگی هم همینه

اگر دیدی موقع رانندگی به دیگران با دیده حقارت نگاه میکنه ، نوبت شما هم میرسه !

اگر دیدی به کسی که به تصور خودش بد رانندگی میکنه توهین میکنه ، یه روزی به شما هم بی احترامی خواهد کرد.

اگر دیدی روی خط عابر پیاده حق او را در نظر نمیگیره و میبایستس عابر توقف کنه تا او زده بشه ، یه روزی حتی در جایی که شمامحق و صاحب حق هم باشی حقتو پایمال خواهد کرد.

اگر با سرعت غیر مجاز و همراه با حرکات مارپیچی و غیر عادی رانندگی میکنه ، آدم عصبی و تند مزاجیه ، و تصمیم های آنی میگیره که منطقی پشتشون نیست و از او در زندگی انتظار آرامش را نداشته باشید.

رانندگی مسئله ای است که شاید بشه گفت تمام حس های آدم را در یک محیط واقعی بروز میدهد ، کافیه که با دقت 2-1 ساعت به رانندگی کسی توجه کنید ، خیلی چیزها میتونین تشخیص بدین ، چه بسا از ماه ها رفت و آمد بیشتر !


نظرات 1 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 09:35 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام اقای بلاگر... دفعه اول هست میام وبلاگتون ... و خوشحالم که یکی از معدود ادمهای سالم می بینم .. مشکلی که الان داریم این هست که ادمهای سالم کم شده اند ... ادمهایی که با خودشان و دیگران مشکل نداشته باشند و بدانند از دنیا .. از خودشان و دیگران چه می خواهند ..
موفق باشید .. باز هم دستور غذا بزارید ...

ضمن خوش آمد ، آدمهای سالم کم نیستند ولی یه جورایی درها را بروی هم بستیم ، نگرانیم که نکند آشنایی جدید برای ما دردسر یا مشکلی درست کند.
دستور غذای جدید را هم میگذارم.(مرغ کبابی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد