بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تختِ گرم و نرم !

وقتی رو تخت خوابیدی و میخوای سیم شارژرت رو بزنی پریز یا یه چیزی رو برداری...خب بلند شو و دوباره بخواب ...یعنی در اون لحظه راضی هستی با حرکاتِ ژیمناستیک و کشش و فشار...ستونِ فقراتت بشکنه ولی از جات بلند نشی ؟! لبخند

نظرات 6 + ارسال نظر
منم پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 20:31

اتفاقا شهر ماهم بارون بود ما هم زدیم بیرون جات خالی خیلی حال داد
نه من ب یکشنبه عزیزم وفادارم

لبخند

من نه منم نه من منم پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 10:24

درود خدایان بر تو نه شوما پنج شنبه ای عزیز
خوبی خوشی سلامتی گل اوردم تقدیم تو نه شما باد

ممنون من نه منم نه من منم...داشتم میرفتم بیرون...کرج داره برف میاد...عالیه...اولین برف کرج 5 شنبه اومد، آیا این نشانه نیست که یکشنبه ایها به خودشون بیان و روزِ درست رو انتخاب کنن؟ لبخند

منم یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 17:31

گفتم تا دیر نشده بیام پز یکشنبمو بدم و برم

یکشنبه ایها معمولا همینطورن !
5 شنبه ایها پز نمیدن...واقعا عالی هستن ! لبخند

منم پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 17:37

بهراد بهراد از همه بدتر میدونی چیه ...
اینکه اخر شب باشه بعد دسشوییتو رفته بعد بری تو تختت ک بخابی بعد کلی هم غلط بزنی توی جای گرم و نرمت و چشمت گرم شده باشه ک بخابی بعد ببینی چراغو خاموش نکردی یعنی دل میگه خودتو حلق اویز کن

یه چوب بذار پیشت...کلید رو با اون خاموش کن...لبخند

یاسمن پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 12:21

دیگه توصیف غذاهایی ک میپزید رو نمیزارین جناب سر آشپز

نه یاسمن ، صرفا توصیفِِ تفکراتم رو میذارم ! لبخند

بارون پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 11:06

آی گفتی..
در این مواقع ستون فقرات مهم نیست همین که بلند نشی کافیه..

+ پنج شنبه و روز مرد هم بر شما مبارک دوست صدا قشنگ..

لبخند...ممنون...بله 5 شنبه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد