بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هیچ زنی از مرد زن ذلیل خوشش نمیاد !

لطفا" در تمامی نوشته های من یک زندگی نرمال که مرد و زن خواهان زندگی مشترک و علاقه به ادامه آن را دارند در نظر بگیرید.

جالبه که هیچ زنی از مرد ضعیف یا به اصطلاح زن ذلیل خوشش نمیاد ولی دائم تو خونه دنبال اینن که قدرت را به دست بگیرن و حرف آخرو بزنن

موارد زیر دیدگاه من در این مورد است :

- اصولا ذات زن قدرت پرسته ولی چون از نظر فیزیکی ضعیف تر از آقایان هستند میخوان این مسئله را با قدرت تاثیرگذاری روانی و برتری فکری و روحی جبران کنند.

- زن از مرد قوی تر و برتر از خودش در هر نظر خوشش میاد ، مالی  ، اطلاعات عمومی و طرز بیان ، تحصیلات حتی هیکل  و ... ، معمولا مردی را انتخاب میکنن که این برتری ها را نسبت به او داشته باشد (از دید من هم کار درستی میکند )، ضعیف بودن مرد در هر جنبه باعث سرخوردگی زن میگردد.

- توصیه میکنم برای ضعیف کردن مردتان با او نجنگید ، اگر پیروز هم شوید اولین کسی که از آن مرد ضعیف شده متنفر خواهد شد خود شما خواهید بود و مردی که قدرت و افسار زندگی را یکبار از دست بدهد ، دیگر آن را بدست نخواهد آورد.این نوشته را در جمعه شب ۲۲ آذر ۹۸ تکمیل و منتشر کردم ، ساعت ۲۳:۱۰



نظرات 3 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 10:34

شاید آدمها با توجه به جایگاهی که در اون قرار گرفتن رفتارهای مختلفی نشون بدن ولی ذات و شخصیت آدمها یه چیز فطری هست و عوض نمیشه فقط بنا به دلایلی گاهی سرکوب میشه یا بالعکس،
حرف شما رو کاملا قبول دارم که ممکنه رفتار یک زن در کنار دو مرد مختلف یکسان نباشه که به نظرم این دقیقا مربوط میشه به میزان مدیر بودن و ضعیف نبودن مرد اما خب رفتار یه آدم باید با ذات و شخصیتش برابری کنه چون اگر خلاف این باشه یه جایی مثل فنر رها میشه و یه افتضاحی رخ میده.
امور و مسائل منطقی زندگی قطعا وجود یه مرد قوی رو لازم داره وامور عاطفی زندگی زنانگی و تدبیر یه زن.
اینم بگم که مسئولیت پذیر بودن چه برای مرد چه زن حتما لازمه اما حس قدرت طلبی و به دوش کشیدن بار تمام زندگی با ذات زن همخوانی نداره.

من هم بین رفتار و شخصیت تفاوت قائل میشم ، رفتار قابل تغییره ، مثلا یه نفر موقع چای نوشیدن اونو هورت میکشه ! میشه که عوضش کنه ، ولی ذات و شخصیت تغییر ناپذیره ، مثل مهربانی ، خساست ، صداقت و ...، توی یه نوشته دیگه هم اشاره کرده بودم ، شخصیت مثل آبی هست که روان هستش و جلوش را نمیشه گرفت ، ولی میشه بهش مسیر داد که از کدوم سمت بره که نه تنها چیزی را خراب نکنه بلکه باعث طراوت و زندگی بشه

بارون دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 23:07

اینجور خونه ها نه تنها فضای خوبی نداره بلکه طرف مقابل را هم دلسرد و دل زده میکنه.
نمیدونم تعریف آدمها از زندگی مشترک چیه اما اگر زن یا مرد هدفش همدلی و اعتماد و مهمتر از همه همراهی نیست چرا باید ازدواج کنه؟ اگر علاقه ای به اینا نداره و فقط خودشو میبینه مجرد بمونه هم خودش زندگی بهتری داره هم دیگری رو اسیر نمیکنه.

**چه خوب شد بلاگ اسکای مشکلش رفع شد و ما همچنان میتونیم اینجا را بخونیم.

عقیده دارم آدمها در مقابل افراد مختلف رفتارهای متفاوتی از خودشان نشون میدن ، فرضا یک زن با شخصیت خاص خودش در مقابل یک مرد که اونم یه شخصیت منحصر به فرد داره (مثل تمام انسانها) یک رفتار را نشون میده ولی همون زن ممکنه در مقابل یک مرد دیگه رفتار متفاوتی از خودش نشون بده ، منظور اینه که همون زنی که توی یک خونه ممکنه قدرت را دستش بگیره اگر با مرد دیگه ای بود ،شاید هیچوقت حتی خودش هم مایل نبود یا نمیتونست که آن مرد را ضعیف کنه و ریاست کنه.
توصیه میکنم خانمها خودشون مایل نباشن که تو زندگی مسئولیت بپذیرن ، حس ریاست شاید چیز خوبی باشه و حس خوبی بده ولی مسئولیت سنگینی داره و روح ظریف و شکننده یک زن به نظر من نمیتونه در مقابل مسائل مشکلات زندگی دوام بیاره و یه روزی کم خواهد آورد.

بارون شنبه 23 آذر 1398 ساعت 00:34

مگه زن رفته میدون جنگ که بخواد اعمال قدرت کنه؟ زنی که روحیه مستبد و قدرت طلب داشته باشه دقیقا مثل مردی هست که ضعیفه و هیچ قدرتی نداره، به همون اندازه نفرت انگیز.
ممکنه یه مرد محکم و قوی با زندگی کنار یه زن که سعی در ابراز قدرت داره، کنترل و افسار زندگی از دستش خارج بشه؟
اگر اینطور باشه پس از همون اولش امکان ضعیف شدن و زن ذلیل شدن رو داشته، اصلا همچین آدمی قابل تکیه کردن نیست.
جای زن و مرد هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی نباید عوض بشه.

بارون عزیز ، بنا به دلایلی که یکیش منطقه ، ممکنه مردی بخواد برای حفظ زندگی یا بچه ها یا دلایل دیگه یه جاهایی اجازه بده که زن تصمیم نهایی را بگیره حتی بدون منطق !
که من بهیچ عنوان نه توصیه میکنم نه میپذیرمش ، حتما شده که بری خونه کسی که مرد در موقعیت ضعف قرار داره ، اصلا حس خوبی به من نمیده ، جو اینجور خونه ها یه جور خاصیه و فضای خوبی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد