بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بچه های بی گناه و گناهکاران !

اعتقاد دارم کسی گناهکار و آلوده بدنیا نمیاید ، بچه ها حتی آنانی که بدون نظارت و مراقبت هم هستند بی گناه و پاکند.

ولی در نظر داشته باشین گناهکاران آینده از سیاره دیگر نمیایند ،  از میان همین کودکان پاک و معصوم بوجود میایند .

نسل آینده در دستان ما و جامعه بزرگ میشوند ، برخورد ما با آنها چگونه است ، چه میکنیم که در آینده عده ای از آنان که حتی زندگی مرفه ای دارند تبدیل به مجرمان و خطاکاران میشوند.

زندگی مادی ، معنوی و با آرامش و امنیت مناسب حق آنهاست .

حضور پدر و مادر واقعی با هم در کنارشان حق آنهاست.(موقعی سراغ بچه دار شدن بروید که ابتدا به ادامه زندگی خودتان اعتماد داشته باشید، پذیرفتن مسئولیت بچه انتخابی سخت تر از خود ازدواج میباشد ، در ازدواج 2 بزرگسال با علم و آگاهی شروع میکنند و برای موجود دیگری که هیچ اختیاری ندارد ، تصمیم میگیرند)

محیط آرام و بدور از جنجال و در گیری حق آنهاست.(گاهی دیدم پدر و مادر هر روز با هم دعواهای آنچنانی دارند و صرفا بخاطر بچه با هم میمانند ، برای او بهتر است شما با هم نباشید تا اینکه در آن محیط پرآشوب و استرس بزرگ شود)

روح حساس کودکان نیاز به حقیقت دارد خلاف گویی و دروغ به آنها بالاخره روزی برایشان مشخص و معلوم خواهد شد و اعتمادشان از شما سلب ، حتی در مسائل ساده هم صداقت حق آنهاست.یه مثال همینجا براتون بگم که برای خودم پیش آمد، پیاده روی در یک پارک داشتم ، مادری دست کودک 4-5 ساله اش را گرفته بود و میکشید و بجه گریه میکرد و نمیامد ، به من که رسیدن مادر رو به بچه کرد و گفت ایشون مدیر پارک هستن و میگن پارک داره تعطیل میشه و ما باید بریم ، به بچه نگاه کردم که داشت مرا نگاه میکرد ، گفتم من مدیر پارک نیستم و تا آنجایی که میدانم این پارک شبانه روزی است و تعطیل نمیشود، مادرش چپ چپ به من نگاه کرد و به کشیدن بچه ادامه داد !

وقتی تصمیم به بچه دار شدن میگیرید آمادگی حداقل های قابل قبول مادی را هم داشته باشید .

همیشه بزرگسالان تصور این را دارند که کودکان مسائل را کمتر متوجه میشوند ، شاید به دوران کودکی خود فکر میکنند ، با ابزارهای ارتباطی امروز کودک 8 ساله شما به اندازه کودکان 12 ساله دهه های قبل درک و فهم دارند ،  بیان اینکه"بچه ای و متوجه نمیشی " یا "به شما ربطی نداره و بحث بزرگاس" اشتباه است.برخورد مودبانه و عدم تحقیر آنها باعث شکل گیری شخصیت و بالا رفتن اعتماد به نفس آنها در آینده میشود.



نظرات 2 + ارسال نظر
اینک جمعه 29 آذر 1398 ساعت 10:52 http://Inak.blogsky.com

سلام. همیشه هم اینطور نیست.
دارم پاسخ کامنت شما رو اینجا می ذارم که توی وبلاگ من اومده بودید!!

هم من و هم همسرم به شدت برای بزرگتران مون احترام قائلیم. جایگاه موثری توی زندگی هامون دارن.
برای همینه که این رفتار سرد دخترم رو تحمل نمی کنم.

شما چرا راحت بر مسند قضاوت نشستید بلاگر عزیز؟

ضمن سپاس از نظر و پاسخ به نظر من ، عقیده و نظر شخصی من راجب مسائل ممکنه با شما متفاوت باشه و نظر شما قطعا برای من قابل احترام است و چه بسا اگر منطق قوی پشت نظر و عقیده ای باشه در رای و نظر من هم اثر بذاره و اونو عوض کنه.
اصولا در مجازی نه کسی را میشناسم و نه با کسی دوستی دارم و بخودم اجازه قضاوت نمیدم ، حتی در واقعی هم همین است که قضاوت را کار بسیار سختی میدانم،در پروفایل هم نوشتم نوشته های من تجربه های شخصی من هست و لزوا همه جا وبرای همه کس کاربرد ندارد.
لطفا نوشته های من را صرفا ابراز عقیده شخصی ببینید.

بارون پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ساعت 19:28

ممنون بابت این پست خوب و کامل، خیلی بی نقص و دقیق توضیح دادید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد