بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دکلمه : من بدهستم یا تو؟!

نمیشه توی یه رابطه یکی خوب باشه و یکی بد ، پایدار نیست ، اگه هر 2 بد باشن یا هردو خوب ، مشکلی نیست ، ولی رابطه ای که توش بد و خوب و سپید و سیاه باشه حتی اگه به ظاهر هم نریزه و بمونه ، به واقع دیگه رابطه ای نیست و تموم شده محسوب میشه .

"من بدهستم یا تو  "را با حس اینجور رابطه ها نوشتم و اجرا کردم.

هیچوقت فکر نکنید که شخصی که تو زندگیتونه همیشگیه ، آدما تا زمانی که خواسته های هم را برآورده میکنن ، کنار هم طاقت میارن ، بعد از اون ، یکی میره و یکی تنها میمونه ، این نوشته از دید کسی هست که رفته .

لطفا" جهت دانلود اینجا را کلیک نمایید.

نظرات 6 + ارسال نظر
Shabnam دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 16:48 Http://www.mantanhameshgham.blogfa.com

و متاسفانه الان خیلی شاهدش هستیم :)

حسن کچل بانو یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 17:41

منظور من را اشتباه متوحه شدین، منظورم این بود هیچ آدمی خوب مطلق یا بدمطلق نیست. همه ادمها ترکیبی از هردواینها هستن. اینکه شما نوشتین من خوبم تو بدی و فلان به این بعد برمیگرده، وگرنه شما مختارین هر رنگی دوس دارین به زندگیتون بزنید، مثل قرمز یا صورتی یا آبی یا سیاه!!

حسن کچل بانو یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 11:31 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

آدمها همشون یک شخصیت خاکستری دارن، من بدم تو خوبی یا بالعکس خیلی بی معنیه اینوسط، ما باید یاد بگیریم با شخصیت خاکستری کنارمون سازش کنیم

من زندگی خاکستری را دوست ندارم ، یا رنگهای شاد را تو زندگیم میپذریم یا آن زندگی را نمیپذیرم و هزینه این نپذیرفتن را هم میدم ، 1000 سال که زندگی نمیکنیم !
دو تا آدم خاکستری کنار هم ، چی میخوان بهم بدن؟ حتی شاید یه سفر لذتبخش را هم نتونن با هم برن ، بهتره کمی تامل کنیم ، واقع گرا باشیم و تصمیماتمون صرفا" از روی احساس نباشه ، مطمئن باشید انتخابی با رنگی بهتر از خاکستری نصیبمون خواهد شد.

ونوس یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 10:55 http://calmdreams.blogfa.com

قطعا من بدم(خنده)

میدونم که اینطور نیست

بارون شنبه 14 دی 1398 ساعت 15:44

درود بر شما، عالی بود

زهرا شنبه 14 دی 1398 ساعت 11:43 https://farzandenakhaste.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد