بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رایحه خوش !

منکر اثر گذاری ظاهر و یا اندام بر روی افراد نیستم ، ولی صرفا" همه موضوع این نیست ، یادتان باشد که چیزهای دیگری هم میتوانند بر روی دید و نظر دیگران در مورد شما اثر گذار باشد.

یکی از آن موارد که به شخصه برای من مهم است "بو و رایحه خوب " میباشد.

به استحمام و نظافت هم نمیپردازم  که طبیعتا" انجام  میشود و موضوع بحث نیست.

تا حالا به این فکر کردید مانند مدل لباسی که میپوشید ، آرایشی که میکنید و چگونگی ظاهرتان ، عطر یا ادکلنی هم که استفاده میکنید باید به شما بیاید ! (بدون نگاه جنسیتی)

درست است که رایحه خوش یک موضوع سلیقه ای است و هر کس ممکن است انتخاب های خود را داشته باشد ولی دسته بندی آنها مهم است ، من یک گل رز ارگانیک را که بوی خوبی میدهد را دوست دارم ولی دلیل ندارد که آن را به عنوان ادکلن استفاده کنم.

از دید من بنا به شخصیت و رفتاری که دارید ، بهتر است در دسته بندی عطر و ادکلن حتی در روز یا شب هم سلیقه به خرج دهید.

بسیاری از خاطره های ما از طریق حس بویایی شکل میگیرد ، اگر کمی فکر کنید ، گاهی که بوی خاصی به مشامتان میرسد ، میگویید او هم از همین عطر و ادکلن استفاده میکرد و بیاد کسی میفتید که در خاطره بویایی و حسی خود جایگاهی برایش تعریف کرده اید.

بعنوان یک مرد ادکلن های با بوی تلخ و گس را دوست دارم ، و حس میکنم به برخورد من ، حس من و حتی طرز بیان و گفتار من میآید.

تا حالا فکر کردید که از رایحه ای استفاده کنید که نشانی از شخصیت شما را داشته باشد؟


نظرات 7 + ارسال نظر
دختر غریبه سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 14:17

نمیدونم ولی هر کسی هم استفاده میکنه سردرد شدیدی میگیرم و اذیت میشم
من سالهاست که ادکلن استفاده نکردم
ولی از دوران ۱۳ سالگی تا ۲۲ سالگی نهایت استفاده رو کردم
مگه دکترا ادکلن هم معرفی میکنن؟

ادکلن نه ولی میتونن راهنمائیتون کنن و اگر شما ادکلن ارگانیکی بهشون معرفی کنین با توجه به توضیحات روی محصول ،میتونن بهتون بگن که استفاده از اون برات ممکن هست یا خیر

دختر غریبه سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 12:58

من یه زمانی هر لحظه از عطر و ادکلن استفاده میکردم
اما فکر کنم بعلت استفاده زیاد حساسیت پیدا کردم و نتیجش این شد که منع بشم توسط دکتر برای استفاده ادکلن و عطر
داغ دلم تازه شد ... حیف شد

قطعا به همه انواع آنها حساسیت ندارید ، بگردید و با مشورت دکتر رایحه مناسب خودتونو پیدا کنید ، ادکلن هایی هستن که ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی هستن ، شاید با اونا مشکل نداشته باشین.

سارا یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 17:57 http://naghashihayesara.blogsky.com

بازاریابی خوبی بود برای دونستن اینکه هرکدوم از خواننده های بلاگ چه عطری میزنن ؛-)

راز یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 17:03 http://engiiiroya.blogfa.com

تاثیر گذارترین مسئله ای که خاطرات رو در ذهن نگه میداره بو هست...

موافقم ، حداقل برای من خیلی مهمه

ونوس یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 15:08

چون ادوکلن دوست دارم این پستتو هم خیلی دوست دارم. ممنون بخاطر اسمها و راهنمایی. بنظر من ادوکلن های مردانه بوهای جالب تری دارن و موندگاری بالاتر. خیلی خانمها عطر مردانه میزنن. منم خودم گاهی بخاطر بوی جالب ترش مردانه ترجیح میدم بخرم و بزنم. حتما این هم روش درستی نیست. حتی مام های مردانه بوهای بهتری دارن

رول 8در 4 مردانه با درآبی پررنگ ، بوی خیلی خوبی داره و لباس را لک نمیکنه و سریع جذب میشه ، بد نیست بعد استحمام و زدن رول ، کمی هم سشوار روش بگیرید که سریعتر خشک بشه

Baran یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 14:43

این پست تون خیلی خوبِ.والبته همه ی پست هاتون عالیِ.ممنون بابتش.
راجب سوال تون،باید عرض کنم،بله.رایحه ام رو خیلی سال پیش پیدا کردم.وخیلی ها خوششون اومده و
به ام گفتن،بهت میاد.بعضی ها هم پرسیدن،این عطر کیه؟میگن فلانی.بعد بالبخند سرجنباندن .پیش اومده به ام بگن،ادکلن تو بده مام بزنیم،وقتی زدن،میگن نه.این اون رایحه ای نیست که خودت میزنی.میگم به پیر ب پیغمبر همونه.قبول نمیکنن,میگن کلک زدی.میگم،عطر تن شما با رایحه ادکلنه ادقام شده،برای شما یه رایحه ی دیگه گرفته.منو چرا متهم می کنید!!باز قبول نمیکنن و
من ام دوتا ادکلن شش ماهه اول و
دوم سال رو قایمش کردمو،به هیشکی ام نمیدم.
حالا سوال من اینه که،دراین دنیای درندشت مجازی؟چطوری میشه که؟دوستان مجازی متوجه ی رایحه شخصیت میشن.حالا یک سری مخاطب هستن و
ممکنه از علاقه مندی ها و پست ها پی ببرن...
ولی اینکه آدم باردوم کامنت بنویسه و...مدیر وب اشاره به رایحه ی بکنه!
یا مثلا کبری بگه بهت بگه، بوی فلان رایحه رو داری...

ببخشید.خیلی درهم برهم حرف زدم.

با خط آخر نوشتت موافقم ! (لبخند)

ونوس یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 13:23 http://calmdreams.blogfa.com

عطرهای خاص و سرد و تلخ خیلی خوبن. از بوی شیرین بدم میاد حتی تو سرمای زمستون
اگه میشه اسم ادوکلنتو بگو

کلا ادکلن های بوی تلخ دوست دارم ، بلو دشانل ، ساواج دیور ، الور اسپرت شانل یه ادکلن قدیمی هست که دیگه پیدا نمیشه ، یکی از مورد علاقه های منه ، ورساچه دریمر، یه نصف شیشه100 میل ازش مونده
موضوع هم سر قیمت نیست ، بحث من اینه که بگردید و رایحه هایی را پیدا کنید که به شخصیتتون میخوره ، هر چی دم دست بود نزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد