بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سلبریتی مورد علاقه من !

متاسف میشم وقتی میبینم یه هنرپیشه مشهور یا خواننده یا کسی که به نحوی با رسانه های صوتی و تصویری به جایی رسیدن و در جامعه مطرح شدن ، وارد مکانی میشن ، مردم دورشون جمع میشن و جیغ میکشن و امضا ازشون میخوان.

 خیلی برام پیش آمده یه جایی افراد مشهور را دیدم و بی تفاوت رومو برگردوندم ، او هم یک انسانه ، اتفاقا حس کردم وقتی بهشون توجه نکردم براشون جذاب بودم و در یک مورد فکر کردن من هم یه سلبریتی در سطحی بالاتر از اونام ! که بهشون توجه نمیکنم.

ساده بگم رفتگر میانسال محجوب، مهربون و آروم کوچمون را بیشتر از اونا ترجیح میدم ،مطمئنم که اگر یه روزی انتخاب کنم با یه هنرپیشه مشهور یا رفتگر محلمون شام برم بیرون ، محمد آقا را  با گویش خاص خودش و ته لهجش ترجیح میدم و میدونم داستانهای زیاد و جذابی از صبح های زود که میاد برای رفتن محله برام داره.

به این فکر میکنم که کدامشون مستقیم و روزانه تو زندگی من تاثیر داره ، آقا یا خانم سوپر استار یا محمد آقا ؟

اینبار یه رفتگر را دیدید ازش یه امضا  یا یه سلفی باهاش بگیرید ، سلبریتی واقعی اونا هستن.


نظرات 9 + ارسال نظر
. چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 22:25

Midunam ye bahuneye alaki miyario komak nemikoni pas nakhastam.
badesham hamishe inghad saburi?! |:

صبورم مثل سنگ

. چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 17:36

badesham tu ye zamine dg komak lazemam,age rast migi begam behet jenabali ke ba'tajrobei rahnemayi koni,hum?!

بگو و اگر تجربه ای داشته باشم که کمکت کنه ، در اختیارت میذارم

. چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 00:26

Bad az moddat ha sar zadam inja ro ,jenabe name chi tamam tolstoye nevisande ham tashrif dashtano nemidunestim :))))

خوشحالم دوباره برگشتی ، موفق باشی،،کیبورد فارسی نصب کن، اگه کمک خواستی بگو

. شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 19:48

Baba nice boy |:
Baba ba tajrobe
Amdi khodeto be zan be un rah base!
Khaste konandei

ممنون از نظرت، دلم براتون تنگ شده بود ، با اینکه فینگیلیشتو نتونستم درست بخونم ولی ممنون از وقتی که گذاشتی

. جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 18:11

taraf khodesh tuye geramer moshkel dare,bad umade pishnahad mide ke in tori benevisi behtare...baba it's kind of u |:

خواهش میکنم ، تا جایی که بشه سعی میکنم کمک کنم .کار خاصی نبود.
واگارو؟

. سه‌شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 02:12

Ey vaaaaay

Baba u hame chi tamami ,kamali

Yeki ke hamash manam manam bokone,ghaziyasho hatman midunid ke chiye

آره ، موافقم ، میشه همین کسایی که تصور میکنن ، با مردم عادی فرق دارن

شادی شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:31 http://setarehshadi.blogsky.com/

آخه بعضی موقع اون سلبریتی ها فکر می کنن بهشون بی اعتنایی شده سریال پژمان رو یادتون هست؟

متاسفانه یا خوشبختانه ! سریال نگاه نمیکنم ، بیشتر به فیلم هایی که شروع و پایانش در یک قسمت باشد علاقه دارم.
کلا از مطلبی که بخواهد مرا بدنبال خودش بکشد گریزانم چه مدیا باشد چه موارد دیگر.

سارا جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 23:44

Nice writing

Thanks for the comment, but it is better to write in Persian so that blog readers will understand exactly.
By the way, a good comment or a nice post is more correct.

ونوس جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 10:19

نظر منم همینه و اتفاقا خیلی حرصم میگیره حتی حتی یک هنرپیشه معمولی هم میبینن عنان از کف میدن و باهاش سلفی میگیرن تو ایسنتا و پروفایلشون میزارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد