بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حال من خوبه !


روحم بدهکار کسی نیست


وعده زمین مانده ندارم


کسی را فریب ندادم


خلافی نگفتم


قلب کسی را نخراشیدم


نگاه کسی را ندزدیدم 


به فردای خیالی


به آینده طلایی


واگذارت نکردم


به خواسته هایمان

خیانت نکردم

احترام گذاشتم

وجدانی آسوده دارم


آرام و با ثبات


خودم بودم و زندگیم


آغوشی اگر باز بود


انتخابت بود

نه اجبار من


اشتباه هم اگر بود


عذر از من نبود


گفته بودم


چگونه بودنم یا نبودنم


تکلیفش با من است


نه دستور  شما


حال من خوبه !


نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 10:44

سخت میشه گفت در مساله احساسی قلب کسی خراشیده نشده باشه

وقتی از شروع یک رابطه واضح و روشن خواسته هاتو میگی ، احساس آرامش داری ، میپذیرم که خانمها کاری به اینکه شما در شروع رابطه به آنها چه گفتی را ندارند و خواهی نخواهی درگیر احساسات میشوند.ولی اینجا حداقل مرد عذاب وجدان ندارد ، کسی را گمراه و وعده بیهوده نداده.

نیکو چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 17:46

حال تو خوبه ولی حال من خرابه

امیدوارم حالت خوب شه !

افسانه چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 11:32

خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد