بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تخفیف های الکی !

چند وقت پیش از یه سایت خرید اینترنتی قصد خرید داشتم ، یک محصول را صبح زده بود 585 هزار تومان ، بعدازظهر کرد 688 تومان و فردا همان را در فروش ویژه گذاشته بود 599 هزار تومان ! یعنی گرانتر از فروش معمولی .

ماه اسفند معمولا بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید دست به اقدام های نمایشی برای فروش میزنند ، از جمله اعلام تخفیف های جذاب تا 70-80 درصد ، ولی باور داشته باشید ، آنها ابتدا قیمت های نجومی بر روی مشخصات کالا درج میکنند و و بعد با دادن تخفیف های غیر واقعی آنها را به قیمت فروش معمولی و گاه بیشتر از آن میرسانند.  اگر هم خریدی انجام میدهید از مراکزی باشد که به تخفیف ها و حراج آنها اعتماد داشته باشید و بتوانید با قیمتهای پیشین که از آنها اطلاع دارید، مقایسه نمایید.

توصیه میکنم خرید های غیر خوراکی  عید را در آبان و آذر انجام دهید و یا بعد از عید، لزومی ندارد برای عید که به دید و بازدید میروید مثل بچه های 6-5 ساله لباس نو تنتان باشد ! من از بچگی با این قضیه و پوشیدن لباس نو در مناسبت ها مشکل داشته و دارم ، حتی اگر لباس یا کفش جدیدی هم داشته باشم ، مواظبم که در عید آنها را نپوشم .

در خود عید هم اگر شیرینی و آجیل و خصوصا" میوه میخواهید تهیه نمایید و  از بزرگان فامیل محسوب نمیشوید ، خرید خود را به روزهای 5-4 عید موکول کنید که فروشگاه ها خلوت  و خرید های شما نیز تازه تر باشد ، فکر نکنید همه بستگان از نیمه شب تحویل سال برای دید و بازدید با شما در جلوی منزل صف کشیده اند و یا چادر زده اند.

دقت کنید، شما با هر درصدی تخفیف هم اگر خرید نمایید ، مطمئن باشید که خرید  از مراکزی که با تبلیغات غیر واقعی و اس ام اس های تبلیغاتی شما را تحریک به خرید کالاهی روی دست مانده اشان میکنند، مغبونتان خواهد کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 10:37 https://meslehichkass.blogsky.com/

کاملا موافقم
ولی لباس نو را همیشه دوست دارم

Baran شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 22:07

من هم موافقم!
و معمولا،خریدهای عید مونو،آخر پاییز انجام می دیم.

کاترین شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 16:12 http://onclouds.blogfa.com

نمی تونی لذت خرید عید واسه یه دختر رو بفهمی ... در حالت عادی عاشق خریدیم چه برسه عید ... همه جا پر ادم لباس های رنگ و با رنگ خیلی حال میده ...

قطعا دید آقایون نه در این مورد بلکه در خیلی از موارد با خانمها متفاوت است، متوجه میشوم که خانمها با خرید کردن به آرامش میرسند ، مطمئن هستم بعد از خواب ، خرید کردن یکی از مورد علاقه ترین کارهاییست که خانمها آن را دوست دارند.شاید هم اول خرید باشد، نه فکر کنم خواب اول باشه ،خانمها اکثرا" خواب را از شوهرشون هم بیشتر دوست دارند!

زیبا شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 15:41 http://manvaeshgh.blogfa.com

من عاشق پاساژها و مغازه ها و شلوغی خیابان در ماه اسفند هستم و به همین اندازه خرید کردن قبل از عید رو خیلی دوست دارم و دقیقا عین بچه های 5 ساله دوست دارم لباس عید نو داشته باشم. این موضوع به شدت مورد علاقه ام است با این که میدونم کار اشتباهیه

یه موقع یه چیزایی بعد احساسیش ارزش اونو داره که بشه به منطق گفت ، کمی چشماتو ببند.
نهایتا کمی گرونتر میخرین ولی در مقابل احساس خوبی دارید ، این خوبه و من هم تاییدش میکنم .

مامان نرگس شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 12:21 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

موافقم!
من هیچ وقت دم عید خرید نمی کنم و اگر قرار باشه لباس یا چیزی بخرم سعی می کنم زودتر این کار رو انجام بدم.

کار درستی میکنید.

ترلان شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 12:01 http://my-memories-t.blogfa.com

من هنوز بین دوراهیم
اما میدونم هرچی هست از دوس داشتن به اینجا رسیده

فکر میکنم فشار گرسنگی کار خودشو کرده (عطف به نظر شما در طنز شب جمعه) ، هر چی سعی کردم ارتباط نظر شما را با این مطلب پیدا کنم متاسفانه نتونستم ، فکر میکنم چشماتون داره سیاهی میره ، آب قندی ، یه تیکه پیتزایی چیزی بخوری بعد نظر بذارید. (لبخند)

بانوی ایرانی شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 10:39

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد