بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شرایط متفاوت و صبوری


در خانه مانده اید، مثل سابق به پارک و مراکز خرید و تفریحی و رستوران نمیشه رفت ، حتی به کسی نمیشه دست داد و بغل هم که فعلا ممنوعه ، چه برسه به بوس و روبوسی!

بعد چند روز و با این تغییراتی که قطعا همه برای اولین بار تجربه میکنیم روح و روان را تحت فشار میذاره و میزان صبر و آستانه تحریک پذیری را کاهش میدهد.شاید علم به این قضیه که عامل عصبانیت های سریعتر و تنش های بیشتر همین تغییر ناگهانی شرایط زندگی است، بتواند به شما کمک کند که آرامش خود را بیشتر حفظ کنید و میزان صبوری خود را در خانه و خیابان بیشتر کنید.اگر دیدید اطرافیانتان هم بهانه گیری میکنند،آن را بحساب شرایط خاص این روزها بگذارید و تحمل کنید.اگر ادعا دارید صبور و مهربان هستید میبایستی در موقعیتهای غیر عادی و خاص توان خودتون  را نشان دهید، در خوبی و خوشی همه صبورن !



ضمنا حس میکنم حالا که میگن دست به صورت خودتون نزنید، همش چشم و دماغ و صورتم میخاره، مخصوصا وقتی بیرون هستم ،بد شکنجه ایه.




نظرات 5 + ارسال نظر
پیشاگ سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 13:07 http://bojboji.blogfa.com

حالا هم که صبر کنیم و بالاخره تحمل کنیم خیلی چیزارو در ادامه این داستان من فک میکنم تا مدت زیادی تعداد زیادی از مردم تو یه حالت وسواس گونه ای بمونن
امیدورام هر طوری که هست واقعا ختم به خیر بشه هر چه زودتر

اگر دقت کرده باشید این اولین بار در چند نسل اخیر هست که همچین اتفاقی میفته ، یه جور تمرین هست ، کسانی که به رعایت بهداشت عادت داشتند ، زیاد بهشون سخت نمیگذره ، این جور مسائل باعث میشه سطح بهداشت کل جامعه بالا بره. نحوه سرایت این بیماری با خیلی از بیماریهای دیگه خصوصا ویروسی یکسانه و شاید این حجم اطلاع رسانی جهانی در نهایت باعث بشه در آینده آمار بقیه بیماریهای عفونی و مسری هم کمتر بشه.

بارون سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 00:44

روزهای عجیبی رو داریم تجربه میکنیم، به شخصه هیچ وقت فکر نمیکردم روزمرگی هایی که گاهی ازش شکایت میکردم یه روزی مثل امروز آرزوی دوباره داشتنشون تا این حد مهم بشه برام، روزمرگی و زندگی معمولی، کنار هم بودن ها، صحبت کردن با همدیگه، حضور در جمع، خرید، پارک، با خیال راحت قدم زدن در خیابون و دیدن تمام مردمی که هیچگاه فکر نمی کردم تا این حد نگرانشون باشم و ما آدمها هر چقدر از هم دور باشیم و برای همدیگه ناآشنا اما در واقع تک تکمون روی زندگی هم تاثیر گذاریم و میتونیم عامل حال خوب و بد هم باشیم فرقی هم نمیکنه که یکی اینور دنیا باشه یکی اونور دنیا چون در هر صورت به هم نزدیکیم و در زندگی همدیگه حضور داریم.
فکر میکنم تنها چیزی که توی این روزا میتونیم بهم دیگه هدیه بدیم مهربانی، روی خوش، امید و آرزوهای خوب داشتن برای همدیگه باشه، اینا تنها کاری هست که میتونیم انجام بدیم و اینکه همدیگه رو خیلی بیشتر از قبل درک کنیم و حتی دوست داشته باشیم، هموطن و غیر هموطن هم فرقی نداره.

++حالا شما خانمی رو فرض کن که با لباس فرم و مقنعه و ماسک وسط خیابون هم گوشش میخاره، هم دماغ و صورتش، همزمان ترس و عذاب وجدان داره که دست عزیز خودش از صد متری صورتش رد نشه، حس میکنم دستها عوض مظلوم این روزا هستن بیچاره روزی صدبار شسته و سابیده میشه و در آخر هم تنها عضو متهم بدن هست.

جالبه که وقتی میرسی خونه و دستاتو میشوری ، خارشت هم تموم میشه !

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 00:23 http://15azar59.blogsky.com

اینروزا ادم حس میکنه همه چیز الوده هستش
چند روز پیش به همکارام میگفتم حالا اگر این وضعیت نبود نه هیچکس حوصله بیرون رفتن و دورهمی داشت و نه مایل بود کسی رو بغل کنه و ببوسه ولی الان با این اجبار انگار هممون تازه یادمون افتاده چقدر خوب بوده این چیزا

الان وقتشه همه رو دعوت کنید برای شام یا ناهار ، کسی هم نخواهد آمد و به بهانه های مختلف عذر خواهند خواست، ولی منت شما رو سرشون هست ، ضمنا تم مهمونی را هم بوس و بغل نامگذاری کنید.

آوریل سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 00:09 http://khaterat-e-yekzan.blogfa.com/

ای وای، منم که همش حس می کنم صورتم می خاره :))
فک کنم این هم مثل همون جریان به اجبار در خونه موندن، ریشه روانی داره.

هر چیزی را ممنوع میکنن ، هوسش بیشتر میاد سراغ آدم ، حتی اگه خارش باشه !

دختر غریبه دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 23:37

من یه کم دیگه تو خونه بمونم افسرده میشم صد درصد
آخه چرا باید یکی دیگه خفاش بخوره ما تاوانشو بدیم اونم با جونمون

قسمت آخر نوشتتتون رو منم مثل شمام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد