بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مهارت نه گفتن


یه پست قدیمی دارم که نوشتم نه گفتن مسئولیت کمتری داره و اگر جایی تحت فشار قرار گرفتین که حتما جواب بدین ، نه را انتخاب کنید،معمولا  بعدا میشه نه را به بله تبدیل کرد ولی بله را به راحتی نمیشه با نه  عوض کرد.


دیروز ( روز اول فروردین)د زنگ در زده شد، یکی از دوستان قدیمی برای دید و بازدید عید آمده بود ،گوشی آیفون را برداشتم و سلام کردم و عیدو بهش تبریک گفتم ، چند لحظه حرف زدیم ، گفت نمیخوای درو باز کنی ، گفتم معلومه که «نه» اولا بدون هماهنگی آمدی بعدشم من به رعایت بهداشتی خودم اطمینان کامل ندارم به شما داشته باشم ؟ البته چون رفتارهای منو میشناخت خیلی ناراحت نشد و تعجب نکرد،خداحافظی کرد و رفت.


جایی که لازمه نه بگید ، راحت بگید .

نظرات 6 + ارسال نظر
طوبی سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 13:32 https://40-years-mind.blogsky.com

منم با بارون موافق بودم الان نمی خوام خودم را به خاک و خل بزنم ولی اصلا جرات نه گفتن که هیچ , جرات جواب دادن به بعضی نظر ها رو هم ندارم :بیخیال

با بیخیالی شما هم موافقم !

خانوم شفتالو یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 12:01

اصلا توی این مدت باید زنگ در را نشنیده گرفت، چه رسد که جواب هم بدین.

سارا(چیکسای) شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 19:02 http://15azar59.blogsky.com

واقعا اینکار رو کردید؟؟

واقعا

بارون شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 13:10

مهارت که چه عرض کنم خود خود شجاعته، هر چی بدبختی داریم از همین ناتوانی در نه گفتنه، بدترین شکل این قضیه هم اونجاست که با گفتن بله به جای نه تا ساعتها جنگ اعصاب داری و خودخوری میکنی، در بعضی موارد که اصلا نمیشه، مثلا من جای شما بودم دقیقا برعکس عمل میکردم در حالی که کاملا با کاری که شما انجام دادید موافقم و تحسین میکنم.

راز شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 12:17 http://engiiiroya.blogfa.com

چه خوووب...

هیچکسو بیشتر از خودتون دوست نداشته باشین ، خصوصا تو بحث سلامتی

نوت شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 11:51 http://X-hoy-x.blogfa.com

پشمام :)). واقعا این حرکت خیلی جرعت میخواسته

امیدوارم آرایشگاه ها که باز شد ، حتما سر بزنید و راجب اون کلمه اول نظرتون به فکر چاره باشید ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد