بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شب بهاری (نوشتاری و صوتی)

دانلود پست صوتی شب بهاری (4 مگ)

***

کوچه باغ و دیوار کاهگلی شهر قشنگ

آویزون ازش گلای رنگارنگ 
سمفونی پرنده های کوچولو
عطر بهارو ، ابر سفید توپولو
میری و میری و میری
نمیخوای رویای خوبی
تا ابد تموم بشه
چشماتو بستی هنوز؟
داری حسش میکنی؟
روی بوم زندگی ، رنگ میزنی
آبی و سرخ و طلایی
گاهی هم رنگ رهایی !
کوچه باغ قصه و ترانه ها
تو رو فریاد میزنه ، بیا بیا
اینجا هیشکی حرف بد نمیزنه
قلب کوچیک تو رو نمیشکنه
آدمای کوچه باغ شهر ما

فرشته اند

نرم و لطیف

به محبت

تشنه اند

توی اینجا صبح به صبح

همه از بقال و عطار

یا جوون دوره گرد

یا که اون

آقای قصاب ، با سیبیلای درشت

نمیترسن که یهو مریض بشن

میگیرن دست تو رو تکون میدن

یا که سفت و دلنشین

تو رو  آغوش میگیرن

اگه دستتو بدی تو دست من

شایدم یه شب تو رویای خودم

یه شب بهاری از عطر ترنج

شما  رم  مهمون کوچه باغ کنم

میدونم گم شده ای داری هنوز

قول میدم ،

مهربونی رو برات پیدا کنم

***

تقدیم به همه موجودات طبیعت ، حتی اون زنبور کوچیک که الان توی یه دشت  ،  نمیدونم کجای دنیا ، داره دنبال شهد میگرده و تقدیم به اون گلی که اون شهد شیرینو را با مهربونی بهش میده!

18 فروردین 99 - بلاگر

نظرات 4 + ارسال نظر
منم سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 01:01

میشع عاشق حرف اخر پستت بشم ؟

میشه !

دخترپاییزی(مهتاب) چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 15:51 http://girl-alone2014.blogfa.com

سلام.سال نوتون مبارک...
میلاد امام زمان و عیدتون مبارک باشه
ممنونم به وبم سرزدین و ممنون از نظر شما+
بسیار زیبا بود شعرتون که با صدای خودتون بود...
خوشحال میشم بازم بهم سربزنید...
درپناه حق

دختر غریبه چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 01:03

صداتون قشنگه
من بیشتر به صداتون توجه کردم

نوشین سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 13:49 http://nooshinam.blogfa.com

تو عاشق نبودی که درد دل عاشقا رو بفهمی

تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی

تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم

دلت تنگ نبوده میخندی تا از حس دلتنگی میگم

تو تنها نموندی که حال دل بیقرارو بفهمی

عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی

تو از دست ندادی بفهمی چیه ترس از دست دادن

جایه من نبودی بدونی چیه فرق بین تو و من

تو هیچوقت نرفتی لب جاده تا انتظارو بفهمی

پریشون نبودی که نگذشتن لحظه هارو بفهمی

تو اونی که رفته چی میدونی از غصه جای خالی

من اونم که مونده چی میدونم از قصه بی خیالی

نه ، من هیچوقت متوجه این مسائل نشدم ، نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه !
یه نوشته توی بخش "دکلمه" دارم تحت نام " من همون رفته ای هستم - که دلت تنگ براش" ، این از زبون کسی هست که رفته !
توصیه میکنم دانلود و گوش کنی ، یه جورایی پاسخ به این ترانه خانم رضایی زاده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد