بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اولین ها


اولین برف سال ۹۹ !

21 فروردین 1399


http://s10.picofile.com/file/8393717684/IMG_20200409_WA0002.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 01:44 http://strangergirl66.blogfa.com

گلهای توی تراس من مردن انگار
من نتونستم ازشون خوب مراقبت کنم بخاطر بیماریم
الان که گلهای سرحال شمارو دیدم دلم به حال گلهامون سوخت

متاسفم

ستاره سحری دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 01:31

خب با توجه به تجربیات خوب شما در نگهداری گل.... بار سنگینی از دوشم برداشته شد....

ستاره سحری یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 14:36

ولی من فکر میکنم یه انرژی ای از خود ما به گلها منتقل میشه که از همه ی عوامل دیگه توی سرحالی و رشدشون مهم تره

با احترام ، نظر شما زیباست و حس خوبی داره ، ولی من زیاد به این قضیه اعتقاد ندارم ، نمیشه راجب همه چیز ماورایی فکر کرد.بهتره واقعیت های تجربی و زمینی را هم در نظر داشت.اگر جنس گل و گیاه و نحوه نگهداری مناسب نباشه ، ما دنیایی هم از انرژی مثبت باشیم ، نتیجه نمیگیریم.

آوریل یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 11:38

قبلا هم از گلدون هاتون عکس گذاشته بودید و خیلی شاداب بودن :)
معلومه دوستشون دارید و خوب مراقبشون هستید.

همینطوره

ستاره سحری شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 17:52

چه گلهای قشنگی..... چه با سلیقه....
پس چرا گلهای من خشک میشن همش

بیشتر به جنس خود گل یا گیاه بستگی داره ،آبدهی،نور ،رطوبت ، خاک و حرارت مورد نیاز هم مهمه.
توی گلفروشی هم اگه بمونه ممکنه خشک بشه ولی شما میخرین و میارین خونه و این اتفاق برای شما میفته.

مامان یک فرشته شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 17:33

بسیار عالی،هم برف هم گلدان های پر از گل و زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد