بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وفاداری و صفت گربه

سالها یک گربه را جا و غذا بدهید و بهش رسیدگی کنید ، یه روز که با هم از خونه برید بیرون ، شما به سمت چپ برید اون به سمت راست یا هر طرف که دلش بخواد میره و کاری نداره شما چه میکنید و برای او مهم هم نیستید ،با اینکه خیلی ملوس و بامزه هست ولی کلا حیوان وفاداری نیست ،شاید اگر گرسنه بشه یا جایی برای خواب پیدا نکنه ، برمیگرده و مطمئن باشید جای بهتر یا غذای بهتر بهش بدن ، شما را به راحتی فرآموش میکنه.

این رفتار را در بعضی از انسانها هم میشه دید و شاید خودمون هم یکی از آنها باشیم !

اگر از ما سوال کنند و بپرسند، موجود وفاداری هستیم ، قطعا همه میگیم ، بله ، البته این جواب را در تئوری میدیم ، ولی در عمل حتی زمانی که قول وفاداری بهم میدیم و براش سند هم امضا میکنیم ، بازم زیرش میزنیم ، تا حدی که گاهی در همون سند ها برای بی وفایی قیمت تعیین میکنند .(مهریه و سایر تعهد ها)

منظور دقیقا" اینجاست ، هر کدوم از ما برای بی وفایی ، قیمتی داریم ، یکی بخاطر نرسیدن به خواسته های مادی مرز وفا را رد میکنه و یکی بخاطر کمبودهای عاطفی و جسمی .

نمیشه نتونین  روحی و جسمی همدیگر را تامین کنید ، به آرزوهای کوچیک هم بی توجه باشید و همش درد و غم و غصه برای هم بیارین و  انتظار وفاداری هم داشته باشین ، واقعا نمیشه !

وقتی به کسی نزدیک میشید که حس میکنید از عهده هزینه و قیمت وفای اون برنمی آیید ، توصیه میکنم ادامه ندید ، با کسی باشید که بتونید از هر نظر اونو تامین کنید ، وگرنه کافیه یکی غذای خوشمزه تری به این پیشی ملوس بده ، میره و پشت سرش را هم نگاه نمیکنه ، شاید هم حق داره ، عمر مفید و متوسط یه گربه حدود 12 ساله ، میخواد ازش خوب استفاده کنه !


نظرات 8 + ارسال نظر
. یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:56

الان مثلا از روی تجربه اینطور ج دادی؟

نمیخوام مطالبی که مربوط به موضوع پست نیستند در اینجا درج بشه ، در پروفایل نوشتم و آدرس ایمیل گذاشتم ، مطلبی خارج از موضوع دارید ، میتونید از آن طریق مطرح کنید.

. یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:44

باز چرا کامنتم تایید نشد؟!

(خنده) ، من که شبانه روزی اینجا کشیک نیستم ،فرصت بدید تایید میکنم !

. یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:34

این بازیها برا روابط زن و‌ مرد هست،مگه منو شما توی رابطه هستیم ک‌ میگی مثل الان |:

منو شما توی ارتباط هستیم نه رابطه پس من بازی راه ننداختم :)

این بازی روابط زن و مردی رو‌ من نمیگم،کتابای روانشناسی میگن ،بین اطرافیانم هم دارم میبینم

وفاداری و این مسائل رو شما مردا برا راحتی دل خودتون میگید،چون میخواید یه زن از هر لحاظ مال خودتون باشه تا خیالتون از بابت همه چیز راحت باشه و احیانا اگه چشم و دلتون به سمت و سویی کشیده شد،بدونید محبوبتون توی خونه وفادار شماست :))

همه جور زنی دور و برم میبینم و اون زنایی توی زندگی شون موفق هستن ک‌ کمی‌ گربه صفت و بی توجه ان حتی اگه شمای مرد انکارش کنی

. یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 01:06

این دو تا(قدر ندومستن محبت با بی محلی) با هم فرق دارن ولی شما اصرار داری یکی ان |:
وقتی مرد محبت میکنه اگه زن قدر بدونه، تشکر میکنه جبران میکنه،ولی اگه قدر ندونه نه تشکر میکنه نه جبران ،تازه بدی هم میکنه ،اینجاس ک مرد میگه این بود ج خوبیام؟ و زن میگه مگه من ازت خواستم :)))
این میشه گربه صفت بودن
ولی منظورم از بی محلی یعنی توجه نکردن به مرد مثل اینکه توی خونه نیست،نه اینکه رفتار بد باهاش داشته باشی..
و اینجاست ک بازی شروع میشه و مردی موفقه ک وارد بازی بشه...همونطور ک وقتی مردا بازی راه میندازن،از زنایی خوششون میاد ک وارد بازیشون میشن...

حااا درسته؟!

نه،مثل الان !!! حداقل من وارد بازیهای زنانه نمیشم !

. شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 14:21

منظورم از گربه صفت بودن قدر خوبی و محبت مرد رو ندونستن هست،گاهی وقتا :)) درسته؟

پ.ن:بی محلی کلا قضیه ش فرق داره.
ولی بازم در مورد مردای باتجربه هم صدق میکنه البته با دوز کمتر و بازم گاهی وقتا :))

قدر ندونستن یه جورایی بی توجهی یا بی محلی به محبت دیگران است، کسی به یه مرد با تجربه بی توجهی کنه ، چند برابر بیشترش را خواهد دید ، ولی شاید زن و مردایی باشن که در جواب بی توجهی و برخوردهای نامناسب ، بیشتر هم حریص آن شخص بشن و بدنبالش برن .

. شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 01:26

تا جایی ک فهمیدم اگه یه زن بخواد مردش خیلی دوسش داشته باشه باید گاهی گربه صفت باشه درسته ؟ :))

نه ، اونی که شما شنیدین که هر چی بی محلی کنید ، طرف بیشتر دنبالتون میاد ، مربوط به مردای بی تجربه و کم سن هست !

بارون شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 17:40

با احترام به همه اونهایی که گربه دوست دارن و به نظرشون ملوس و نازه، فکر میکنم خیلی هم ملوس و دوست داشتنی نیست، تازه وقتی به آدم زل میزنه، یه «هر کاری میکنی وظیفته و حالت رو به وقتش جا میارم خاصی تو چشمای رنگی و قشنگشه»
گربه همیشه حق به جانبه، معنی محبت خالصانه و وفاداری رو هم نمی دونه، هر جا بوی کباب بیاد سرشو میندازه پایین و اون وری میره و پشت سرشم نگاه نمیکنه،
از گربه انتظاری نیست چون خاصیت خلقتش اینطوری بوده و خب به وقتش و در جای خودش مفید هست، اما آدمهای گربه صفت خیلی...
بدون استثنا همه ما آدمها در یه موقعیت هایی گربه صفت میشیم فقط شدتش در بعضیها بیشتره، تنها چیزی که این وسط حیفه، عمر و لحظه هایی هست که سپری میشه برای بی وفایی، چون تنها چیزی که هیچ جایگزینی براش نیست عمر و گذر زمانه.

پریسا شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 14:20

عاالی بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد