بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دستهایم !

شاد است در آسمان تکان میخورد

نوک انگشتانش چه اشکها که ندیده

ناخن های زنانه اش، بوم نقاشی

حق میخواهد ، گره میشود

عصبانی شود ، مشت میشود

سیلی وحشیانه ای میشود،به کودکی که فقط کودکی کرده!

امضایی میزند بر وصال یا جدایی !

نوازشی پر مهر برنیازمند محبت

بندهای آغوشی محکم است ، بغلی است گرم و مانع سقوط

خوشحال و موافق باشید بهم میزنیدش !

در غم بر روی پیشانی

در فکر زیر چانه

آینده ات در کفش حک شده !

برای دست یار، گرمای عشق

دستهای پدر و مادر ، اعتماد کودکان در گذر از خیابان

به سوی کسی که امتداد میابد نشان دوستی و قرار و آشتی 

زبان حرف زدن کسانی که نمیشنوند

نبضش ضربان های قلبت

عاشقانه هایت را مینویسند

وقتی دوستی به نشان تسلی در دستانش میگیرد

...

***

و به دستهایم نگاه میکنم که دارند فکر من را مینویسند!

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 01:42

دست هامون چه کارهای خوبی بلدن مخصوصا وقتی فکرمون رو مینویسن تا آروم بشیم و من یکی اصلا بفکرمم نرسیده بود که فکرم رو مینویسه تا اروم بشم ... بریم دست بوسی دست هامون:)

موافقم ، نگاه دقیق تر و متفاوت به کارایی اجزاء بدنمون ، میتونه ارزش آنها را برای ما بیشتر از قبل کنه ، کارهایی که شاید قبلا بهش فکر نمیکردیم.

تیلوتیلو3 یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:48 https://meslehichkass.blogsky.com/

فکر نکنی من همون تیلو هستما
یه تیلوی دیگه ام
قلب نماد شده وگرنه به نظر بار حسی توی چشمها میتونه خیلی بیشتر باشه
یا به قول شما توی دستها
حتی در موهایی که در باد دارن دیوانه وار میرقصند
شاید هم پاهایی که ما را پا به پا تا ته دنیا میبرند
من فهمیدم چی میگیا.... فقط احساساتی شدم اینهمه نوشتم

(خنده)

تیلوتیلو یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:36 https://meslehichkass.blogsky.com/

دستها
چشم ها
پاها
لب ها
گونه ها
و هزاران نعمتی که نمیبینیم....
هزاران نعمتی که وسیله شده اند برای زندگی بهترمان

موافقم ، خواستم یه جورایی یادآوری کنم که دستهایمان هم به اندازه قلبمون میتونه بار حسی داشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد