بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بیکار نشینید !

در حال حاضر و با توجه به مشکلاتی که در مشاغل با مراجعه حضوری و فاصله اجتماعی وجود دارد ، بهترین مسیر جهت کسب درآمد ، حضور در اینترنت و کسب درآمد از این طریق میباشد.

توضیح مختصری در رابطه با این مسئله میدم ، شاید شما هم که تخصصی در زمینه کار در منزل دارید بتوانید از این طریق فروش اینترنتی و کسب درآمد داشته باشید.

سئو چیست : سئو مخفف Search Engine Optimization میباشد ، معنی لغوی آن "بهینه سازی برای موتورهای جستجو" و به زبان ساده این میشود که شما محصول یا خدماتی را در گوگل (و سایر موتورهای جستجو مثل بینگ ، یاهو ، آئول و... که زیاد در ایران طرفدار ندارند) جستجو میکنید و یک سری سایتها را در صفحه اول میبینید . به آن سایتها میگویند سئو شده.حالا اگر شما سایتی داشته باشید که مثلا در زمینه خیاطی لباس بچگانه یا فروش زیورآلات دست ساز یا هر گونه خدمات و محصولاتی باشد (چه خانگی باشد چه نباشد) و سئو شود و وقتی در گوگل جستجو میکنند : تولید کننده  لباس بچگانه یا ساخت گردنبند دست ساز و ... سایت شما  در نفرات اول حضور خواهد داشت ، و کاربرانی که از طریق جستجوی گوگل به سایت شما دسترسی پیدا کنند میتوانند خریدار محصول یا خدمات شما باشند.

پروسه سئو زمان بر است و نیاز به تخصص دارد .اگر محصول خاص یا خدماتی دارید که میتوانید در منزل آنها را تولید یا به مشتریان سرویس دهی نمایید ، کافی است یک سایت سئو شده داشته باشید و منتظر تلفن مشتریانی  باشید که شما را از طریق جستجوی اینترنتی بر مبنای کلمات کلیدی کارتان پیدا کرده اند!


نظرات 6 + ارسال نظر
دختر غریبه یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:45 http://strangergirl66.blogfa.com

من اصلا متخصص پیدا کردن مشکلم
تا همین حد پیش میرم و حلش میبینم سخته میگذرم ... من باید یه حل کنِ مشکل پیدا کنم

امیدوارم پیدا کنی ، البته باز اگه حال و حوصلش باشه ! (لبخند)

دختر غریبه یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:05 http://strangergirl66.blogfa.com

من اهل هنر و این چیزام ولی همیشه تنبلی کردم برای اینکار ... انگارکه میخوام کوه بکنم برای ایجاد سایت و حتی پیج اینستاگرام برای ارائه ی هنرهام

انگار که یکی باید هلم بده تو این مسیر
میدونم خیلی راحت طلبم و تنبل

وقتی مشکل پیدا بشه ، حل کردنش راحت تره ، در این مورد میبینم خودتون مشکل را پیدا کردید ولی آیا حال و حوصله حل کردنش هم هست؟ (لبخند)

تیلوتیلو یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:39 https://meslehichkass.blogsky.com/


ممنون از توضیحتون

ممنون از شما

بارون شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 23:48

چه خوب
حتی میشه برای ایده هایی که در ذهن داریم این کارو انجام بدیم درسته؟

دقیقا" ، با سئو کردن یک سایت میتونین حتی فروش یا بازدید یک کتاب را بالا ببرید ، یک مسئله خانوادگی یا روانشناسی را در معرض بازدید جستجوگران قراربدید.

دختر غریبه شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 23:07 http://strangergirl66.blogfa.com

چه کار سختیه

خواندن و نوشتن برای کسی که هنوز مدرسه نرفته خیلی سخت به نظر میرسه ، هر کاری با تمرین و علاقه و آموزش صحیح قطعا به نتیجه خواهد رسید.

سپیده شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 22:54 http://3p10.blogfa.com/

سلام
اینم فکر خوبیه
من چند روزه تصمیم گرفتم شبکه یاد بگیرم بهتر از هیچیه

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد