بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خواب

اعتقاد دارم فقط موقع خواب میشه با ضمیر ناخودآگاه ارتباط برقرار کرد ، چه خواب طبیعی و چه مصنوعی ، توصیه میکنم صبح ها قبل اینکه خوابتان را فرآموش کنید ، بنویسیدش و بعد چند روز بخوانید ، خیلی چیزا از ناخودآگاهتون را متوجه میشید.


مثلا روزهایی که همه چیز خوبه و در خودآگاهتون هیچ مشکلی ندارید ولی باز حس میکنید حالتون خوب نیست ، بدونید اون موقع در ناخودآگاهتون یه چیزایی داره آزارتون میده ، به خواب هایی که میبینید بیشتر دقت کنید و سعی کنید ارتباط آن را هر چند در ظاهر بی معنی ، با دنیای واقعی اطرافتون پیدا کنید.

اکثر خواب هایی که میبینیم تحت تاثیر اتفاقات اطراف ما هستند ، نیازها ، کمبودها یا شادی ها و خوشی ها ، شخصی که بتواند ارتباط بین آنچه در ناخودآگاه خود که در زمان خواب به آن دسترسی دارد را با دنیای واقعی و خودآگاه برقرار کند ، به خیلی از نکات مبهم زندگی خود پی میبرد و میتواند بعضی از مشکلات روحی را برطرف کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
ال چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:32 http://E0000z.blogfa.com

اوهوم به این فکر نکرده بودم که اینا به زندگی الانم ربط داره...دارم مشابهت یابی میکنم چون خیلی ذهنمو درگیر کرده از وقتی بیدار شدم...

شاید چیزیه که داره آزارت میده ولی در زندگی روزمره حسش نمیکنی ، بعضی مشکلات در گذشته هستند که امتدادشون به آینده هم میرسه و همراه ما حرکت میکنند ، بدون اینکه اونا را حل کرده باشیم یا حتی متوجه بشیم چه چیزیه که داره آزارمون میده.خواب ، با باز کردن دریچه ضمیر ناخودآگاه میتونه برای این قبیل مسائل کمکمون کنه.

دختر غریبه چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:35 http://strangergirl66.blogfa.com

نمیدونم شاید
ولی یه چند باری از رو تخت افتادم و یکبارهم گیر کردم ولی چیزیم نشده
پس خواب رقص واقعا بیماری آوره حداقل برای من

دختر غریبه چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:26 http://strangergirl66.blogfa.com

من که کلا از خواب دیدن میترسم
هر چی میبینم تو واقعیت حالا تو زمانهای مختلف برام اتفاق میفته
هر موقع تو خواب میبینم دارم میرقصم تا یکماه مریض‌میشم

اصلا دوست ندارم خوابهام یادم بمونه
خواب بدون خواب دیدن بهتره مخصوصا برای کسانی که خوابشون تعبیر میشه و استرس اینو دارن که خوابشون کی اتفاق میفته

بعضی از اون خوابها ، میتونه چاره یکسری مشکلات بیداریمون باشه .این قضیه با تعبیر خواب سنتی متفاوته.
***
شاید حین حرکات موزون در خواب ، از رو تخت میفتی پایین که دچار کسالت میشی !(لبخند)

سارا(چیکسای) چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:50 http://15azar59.blogsky.com

من ۲۲ دی ماه سال ۹۵ خوابی دیدم که اصلا نمیدونستم چرا اون خواب رو دیدم و ۲۳ دیماه ساعت ۹ صبح خوابم تعبیر شد به همون شکل
خیلی کم خواب میبینم شاید سالی یک بار من در کودکی هم خوابی دیدم که اصلا نمیدونستم چیه ولی همیشه توی ذهنم بود و بهش فکر میکردم و بعد در بزرگسالی تعبیرشو دیدم و این زمان تا تعبیر خوابم حدودا ۳۰ سال طول کشید این دوخواب بهم از اینده گفتن و من اصلا نمیدونستم تا تعبیر شدن

برای همینه میگم خواب را باید جدی گرفت ، نه همه خوابها را ، ولی وقتی بنویسی ، میتونی تشخیص بدی کدوم خواب داره یه پیام از اوضاع روحت بهت میده.
با احترام به نظر شما ، خواب عامل پیشگویی نیست ، ولی میتونه نشون دهنده حسی باشه که نسبت به یک مسئله دارید و آنقدر در شما عمیقه که سالها بعد ناخودآگاه شما را به سمت آن کار میکشه.

تیلوتیلو چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:26 https://meslehichkass.blogsky.com/

امروز تمام مدت که داشتم پست مینوشتم حواسم بود چیزی از خوردنی ننویسم

متوجه شدم ، تبریک فرآوان ، باور کن تو میتونی تیلو ، من به توانت ایمان دارم ، حالا یه اسپند برا خودت دود کن ، چشم نخوری !

تیلوتیلو چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:25 https://meslehichkass.blogsky.com/

من خیلی کم خوابهام یادم میماند
این راه حلی نداره؟

پیشنهاد میکنم یه دفتر و خودکار موقع خواب نزدیکت باشه ، هر وقت بیدار شدی ، حتی نصف شب ، هرآنچه یادت مونده بود از خوابت ، حتی اگه پراکنده هم بود بنویس ، تاریخ و روز هم مشخص کن ، حالا به گذشته یا به کارهایی که در آینده میخوای بکنی فکر کن ، شاید بتونی ارتباط خوابت را با آنها پیدا کنی و متوجه بشی ذات واقعیت و ناخودآگاهت مایل به انجامشون بوده یا خواهد بود.
یه موقع ما یه کاری را در بیداری انجام میدیم و ازش ناراحت نمیشیم یا برامون مهم نیست ولی ناخودآگاهمون دوسش نداره و آزار میبینه ، و این آزار بصورت ناراحتی های بی دلیل یا بدون توجیه در ما بروز پیدا میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد