بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ذاتا خلافگو !

بعضی خلافگویان حرفه ای هستند و متاسفانه به این امر عادت دارند  ، مثلا ناهار قیمه خوردند ، میگویند قورمه سبزی خوردیم ، حالا چه فرقی میکند ، نمیدانم ، شاید برای آنها مهم این است که راست نگویند ، کسانی که این قضیه در فطرتشان نهادینه شده را به به سختی میشود درست کرد ولی میشود کنترل کرد .

معمولا قصدشان این است که با این کار توجه دیگران را جلب کنند و خودشان را از آنچه هستند مهم تر نشان دهند.

زندگی با اینگونه افراد مهارت های خاص میخواهد ، اگر حس میکنید همچین کسی در اطرافتان هست و وابستگی او به نحوی است که نمیتوانید او را از خود دور کنید  ، بهترین راه بی توجهی است ، وقتی جمله ای میگویند که حس میکنید حقیقت ندارد ، از روی آن بگذرید و اجازه ندهید او حس کند که بر روی شما تاثیرگذار بوده.به مرور وقتی حس کند گفتن مطالب غیر واقع یا بزرگنمایی بیش از حد مسائل توجه کسی را جلب نمیکند ، ممکن است رفتار خود را اصلاح نماید، البته شاید !


نظرات 2 + ارسال نظر
عسل شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 15:39

خب من دفعه قبل به بلاگفاتون کامنت گذاشته بودم بعد برای وبم با بلاگ اسکای کامت گذاشتید برای همون گفتم تغییر کرده منظور بدی نداشتم :)

من هم جسارت نکردم ، وبلاگ اصلی اینجاست ، ولی مطالب را در tosan.blogfa.com هم کپی میکنم که کاربرای عزیز بلاگفایی ، اگر مایل باشند در محیط آنجا که برایشان بیشتر آشنا هست هم مطالعه کنند .ولی سکوی پرتاب تفکرات من اینجاست ! (لبخند)

تیلوتیلو شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 13:34 https://meslehichkass.blogsky.com/

من میشناشم کسی را که ذاتا دروغگو هست
براش مهم نیست توجه جلب بکنه یا نه
فقط دوست داره که حقیقت را نگه
نه دلیلی داره نه منفعتی
فقط حقیقت را نگه براش کافیه

مطمئن باش توجه جلب میکنه که اینکارو میکنه ، بهش بی توجهی بکنین ، بهتر میشه ، بی توجهی در این حد که اون فکر کنه اصلا حرفشو نشنیدی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد